Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ



Τα τουριστικά γραφεία παραμένουν ζωτικής σημασίας για την ταξιδιωτική εμπειρία


Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατανομή των ταξιδίων και των τουριστικών προϊόντων, καθώς θεωρούνται ως αξιόπιστοι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι παρέχουν στους καταναλωτές σημαντική ταξιδιωτική εμπειρία και εφησυχασμό από τα άγχη ενός ταξιδιού επιλέγοντας και προτείνοντας τον καταλληλότερο προορισμό συνδυάζοντας τον με το προφίλ κια την οικονομική δυνατότητα του κάθε πελάτη.

Ωστόσο, η αλλαγή είναι δεδομένη στην τουριστική βιομηχανία, τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να εξελίσσονται, έτσι ώστε να βρίσκονται μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Η κρίση ομως στην τουριστική βιομηχανια είναι σε υψηλά επίπεδα και μπορεί να αποφευχθεί με


1.
αξιοποίηση της τεχνολογίας για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δηλαδή συνεργασία με ειδικούς της τεχνολογίας, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς και τις περικοπές του κόστους".

2.
δημιουργία νεων τουριστικών προιόντων (πακέτα νέα με νέους επι το πλείστον προορισμούς με διαφορετικά συστατικά και διαφορετικό τρόπο παρουσίασης και διανομής)

3.
συνεχή αγώνα ανεύρεσης νέων αγορών και νεων τουριστικών προιόντων ικανών να δελεάσουν τούς τουρίστες-πελάτες
4.
συνεχή περικοπή δαπανών με αναδιοργάνωση των εργασιών και με πληρη αυτοματοποίηση

4.
με συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση των στελεχών και των επιχειρηματιών απο ευρωπαικά κοινοτικά προγράμματα και απο τον ΟΑΕΔ σε θέματα επιχειρηματικότητας ,ανταγωνστικότητας ,σχεδιασμού -προγραμματισμού ,οργάνωσης-λειτουργίας ,marketing ,benchmarking κ.α.


ΚΡΙΘΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΩΡ
27/9/2009