Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΑ νεο σύνθημα διαφημιστικής καμπάνιας ΕΟΤ





object width="400" height="300">

Καλημέρα» στη διεθνή τουριστική αγορά


«Καλημέρα» είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά, που στο αμέσως προσεχές διάστημα θα επικοινωνηθεί διεθνώς.
Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι το δημιουργικό της φετινής καμπάνιας δεν κόστισε τίποτα στα ταμεία του ΕΟΤ γεγονός που χαιρετίστηκε και από τους φορείς του τουρισμού. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τη μουσική επένδυση του διαφημιστικού «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζηδάκη, ο κληρονόμος, Γ. Χατζηδάκης πρόσφερε την άδεια χρήσης του έργου αφιλοκερδώς.

Σε ό,τι αφορά το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 αυτό θα ανέλθει στα 10 με 12 εκατ. ευρώ από τον τακτικό προϋπολογισμό, ενώ το μερίδιο που αναλογεί από τα κέρδη του καζίνο ακόμα δεν είναι γνωστό σε τι ύψος θα ανέλθει.

Η υφυπουργός Τουρισμού κα Αντζελα Γκερέκου ανέφερε ότι μέχρι 15 Μαρτίου θα είναι online η ανανεωμένη πύλη του ελληνικού τουρισμού στη διεύθυνση www.visitgreece.gr μέσω της οποίας η παρουσία της Ελλάδας θα είναι ιδιαίτερη ισχυρή. Τόνισε ακόμη ότι θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το υλικό που είχε συγκεντρωθεί, χωρίς όμως να έχει χρησιμοποιηθεί, για την υπάρχουσα πύλη η υλοποίηση της οποίας είχε φτάσει στο υπέρογκο ποσό των τριών περίπου εκατομμυρίων ευρώ.
Η νέα πύλη θα ανανεώνεται και θα ενημερώνεται πλέον συστηματικά.