Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

συγχαρητήρια στην
κ. Μαρία Ρούσσου που μαζί με την ομάδα της δημιούργησαν 4 βίντεο – εικονικής περιήγησης σχετικά με την περιοχή της Στυμφαλίας.

Οι εικονικές αυτές περιηγήσεις θα προβάλλονται στο νέο μουσείο Περιβάλλοντος στη Στυμφαλία που κατασκευάζεται από το ΠΙΟΠ (Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς), και το οποίο επίσημα ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό την άνοιξη.

Η χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο “μουσείο”, μιας και οι επισκέπτες θα φεύγουν έχοντας βιώσει μια πιο εμπλουτισμένη εμπειρία, από το απλά να δουν κάποια αρχαία, κάποιες φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα..

Με τις τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις θα αποκτούν περισσότερη γνώση για την πολιτισμική και φυσική κληρονομιά της περιοχής (μιας και οι εικονικές περιηγήσεις όντας εντυπωσιακές, προσελκύουν πιο έντονα το ενδιαφέρον του κόσμου), θα αποκτούν μια πιο ολοκληρωμένη οπτική γωνία για τη Στυμφαλία, θα “ταξιδεύουν” στο παρελθόν της..

Αυτό είναι (σχεδόν) σίγουρο (σε συνδυασμό με το χώρο, τα λοιπά εκθέματα, το προσωπικό κ.α.) ότι θα συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στην επίτευξη υψηλού βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών που θα έρχονται. Με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται μεσομακροπρόθεσμα για το μουσείο και την περιοχή που βρίσκεται.

Ένα από τα βίντεο που θα προβάλλεται στο νέο μουσείο της Στυμφαλίας:



Περιγραφή:

Μια εικονική περιήγηση στο παρελθόν.. στα σπίτια, τους ναούς και τα δημόσια κτίρια της αρχαίας πόλης “Στύμφαλος” και στο (από το 1225 μ.Χ. κτισμένο από μοναχούς της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας & μέλη του μοναστικού τάγματος των Κιστεριακιανών) αβαείο του Ζαρακά..

Σχετικά με το νέο μουσείο Περιβάλλοντος στη Στυμφαλία (και το οποίο θα κάνει ακόμη πιο ελκυστική αυτή την περιοχή της ορεινής Κορινθίας, μιας και πλέον ο επισκέπτης θα έχει έναν ακόμη λόγο να την επισκέπτεται):


Οι καινουργιες αυτές πρακτικές του τουριστικου marketing πρέπει να υιοθετηθούν απο ολες τισ περιοχές της Ελλάδας που θέλει να αναδείξει την περιοχή ως επώνυμη ,ενδιαφέρουσα και ακρως δελεαστική συμβάλοντας στην καταπολέμηση της τουριστικής κρίσης


ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΙΑ την αιώνια πόλη την ΡΩΜΗ απο το GOOGLE