Νέα δράση Digi-Tourism για την ψηφιακή προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων εν όψει της σεζόν του 2012.
ΓΙΑ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ (αναμένεται άμεσα)
Προϋπολογισμός Προγράμματος 40.000.000€
Δικαιούχοι 3.200 επιχειρήσεις (περίπου)
Έργα προβολής επιχείρησης: έως 20.000€ , Επιδότηση: 60%
Ρευστότητα €40 εκατ. για τουριστική προβολή – Δράση Digi-Tourism
«Ένεση» ρευστότητας για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων εν όψει της σεζόν του 2012 και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους στην παγκόσμια αγορά µπορεί να αποτελέσει η νέα δράση Digi-Tourism και τα 40 εκατ. ευρώ που περιµένουν το «πράσινο φως» από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Σε µια περίοδο κατά την οποία ο Ελληνικός Οργανισµός Τουρισµού (ΕΟΤ) βρίσκεται σε διαδικασία διεκδίκησης κονδυλίων για την τουριστική προβολή της χώρας ύψους 30 εκατ. ευρώ, η πρόταση δράσης ψηφιακής ενίσχυσης «Digi-Tourism», η οποία χρηµατοδοτείται από το ΕΣΠΑ, αφορά ενέργειες µάρκετινγκ και διαφήµισης µέσω Διαδικτύου.
Στόχος του Digi-Tourism «η ενίσχυση της διεθνούς και εγχώριας προβολής όλων των τουριστικών επιχειρήσεων µε ψηφιακά µέσα και παροχή νέων, στοχευµένων ψηφιακών υπηρεσιών υψηλής προστιθέµενης αξίας» σηµειώνει ο κ. Α. Μπρέγιαννης, διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ. Η εταιρεία υποστηρίζει την υλοποίηση Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράµµατος «Ψηφιακή Σύγκλιση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και εποπτεύεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Η εισήγηση για τη νέα δράση Digi-Tourism, που είναι άµεσα υλοποιήσιµη, έχει υποβληθεί από τα µέσα του καλοκαιριού στον υφυπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Θ. Μωραΐτη, υπογραμμίζει ο κ. Μπρέγιαννης, εξηγώντας ότι η υποδοµή είναι έτοιµη από την προηγούµενη δράση «digi-lodge» που «έτρεξε» πριν από δυόμιση χρόνια, µε αντικείμενο την ψηφιακή ενίσχυση σε ξενοδοχειακά ή τουριστικά καταλύµατα της χώρας, στην οποία είχαν ενταχθεί περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις.
Παράλληλα επισημαίνει ότι από το προηγούμενο πρόγραµµα «υπάρχουν αδιάθετα κονδύλια», τα οποία μεταφέρονται στα 40 εκατ. ευρώ της νέας δράσης Digi-Tourism, η οποία απευθύνεται πλέον σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισµό, όπως τουριστικά πρακτορεία, επιχειρήσεις εστίασης και εστιατόρια, επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων και ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύµατα. Δικαιούχοι στο Digi-Tourism είναι περίπου 3.200 επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, µε το μέγιστο προϋπολογισµό να ανέρχεται σε 20.000 ευρώ ανά υποβαλλόμενο σχέδιο, κλιµακωτά βάσει κύκλου εργασιών, και την ανώτατη επιχορήγηση να φθάνει το 60% του συνολικού προϋπολογισµού της επένδυσης. Η υλοποίηση γίνεται µέσω της εταιρείας Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ και η υποβολή επενδυτικών σχεδίων γίνεται ηλεκτρονικά.
«Απεξάρτηση» από τους tour operators
Τα αναμενόμενα οφέλη για τις τουριστικές επιχειρήσεις από τη νέα δράση Digi-Tourism είναι πολλαπλά, όπως η δυνατότητα άμεσων ηλεκτρονικών κρατήσεων, η παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών υψηλότερης προστιθέμενης αξίας (κρατήσεις, προβολή τουριστικού προϊόντος κτλ.) και η βελτίωση της παραγωγικότητας της επιχείρησης ως και 20%, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στις εσωτερικές διαδικασίες τους. Παράλληλα εξασφαλίζεται άμεση πρόσβαση σε νέα και περισσότερο δυναμικά κοινάστόχους, με σταδιακή απεξάρτηση από tour operators, και βελτιώνονται οι δυνατότητες δικτύωσης και κοινών προσφορών μεταξύ συνεργαζόμενων τουριστικών επιχειρήσεων με τεχνολογικά μέσα.
Πηγή: ΒΗΜΑ