Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ : ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 21/12/2010
Α.Π. 4607
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Απελευθέρωση της υπεραστικής συγκοινωνίας του επιβατικού κοινού.
Την τελευταία περίοδο είμαστε όλοι θεατές της απελευθέρωσης, έστω και καθυστερημένα, με την ορθή εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κάθε είδους περιορισμού στη λειτουργία επαγγελμάτων και υπηρεσιών.
Η εφαρμογή της Οδηγίας 2006/123/ΕΚ του ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου καθώς και νομοθετημάτων του ελληνικού Κοινοβουλίου έφεραν το, για πολλά έτη αναμενόμενο, άνοιγμα των λεγόμενων «κλειστών» επαγγελμάτων και υπηρεσιών προς όφελος της ανταγωνιστικότητας και ανάπτυξης της χώρας. Παράλληλα, δημιούργησαν και ένα θετικό περιβάλλον για τους καταναλωτές στην δύσκολη εποχή που βιώνουμε.
Ενώ, λοιπόν, συμβαίνουν τα ανωτέρω, ένας κλάδος υπηρεσιών παραμένει προκλητικά και ερμητικά κλειστός ενάντια σε όλες τις αλλαγές και δυστυχώς με την ανοχή της Πολιτείας.
Το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ Α.Ε. στην υπεραστική μεταφορά του επιβατικού κοινού ανά την Ελλάδα.
Αντίθετα με όσα πρεσβεύει και διακηρύσσει η Πολιτεία για απελευθέρωση και ανταγωνιστικότητα, κάνει τα στραβά μάτια στο μοναδικό φαινόμενο σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή τη με νόμο αποκλειστική ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου στις ΚΤΕΛ Α.Ε. και σε κανέναν άλλο.
Τούτο, εκτός απ’ το ότι είναι ενάντια σε κάθε λογική ευνομούμενου και δη μέλους της Ε.Ε. κράτους, δημιουργεί λογικές μονοπωλιακών τιμών, που ο καταναλωτής δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, αφού πολύ απλά δεν υπάρχει εναλλακτική λύση ανταγωνισμού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι για την διεθνή διαδρομή Κομοτηνή – Κωνσταντινούπολη ο επιβάτης καλείται να πληρώσει 16 ευρώ, ενώ για την υπεραστική με τα ΚΤΕΛ Κομοτηνή – Θεσσαλονίκη 23 ευρώ.
Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε τα αρμόδια Υπουργεία και την Κυβέρνηση να αναλογιστούν τις διαχρονικές ευθύνες τους απροκάλυπτης προστασίας των ΚΤΕΛ Α.Ε., που βρίσκεται ενάντια στην ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία περί ελευθέρου ανταγωνισμού και έχουν δημιουργήσει εδώ και χρόνια μονοπωλιακές πρακτικές, και να προχωρήσουν νομοθετικά στην απελευθέρωση της υπεραστικής συγκοινωνιακής μεταφοράς επιβατών προς όφελος του ανταγωνισμού, της ανάπτυξης και εντέλει του επιβάτη, όταν μάλιστα δεν υφίσταται κανένας περιορισμός σε όλα τα άλλα είδη μεταφοράς.
Με τιμή,
Η Διοίκηση του σωματείου
«Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας – Θράκης»
Ο Πρόεδρος Ο Γεν.Γραμματέας
Πεζίκογλου Μιχαήλ Αποστολίδης Κων/νος
-
Τ ό γραφείο Tzimas Travel με εξειδίκευση στις εκδρομές για σκι ,μη ξεχνώντας τις παραδόσεις οργάνωσε και φέτος στις 8-9/10/2016 fam...
-
O ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ PIRETZIDIS TOURS ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ CITY BREAK DESTINATION ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Τ...
-
VIDEO με τα στιγμιότυπα από το ταξίδι ακολουθούν φωτ...
-
Μια νέα έκδοση για τα ψηφιδωτά της Ροτόντας στη Θεσσαλονίκη, τον σημαντικότερο διάκοσμο που διατηρείται από την πρώιμη βυζαντινή περίο...
-
To τουριστικό γραφείο ATHOS TRAVEL με έδρα την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε συνεργασία με το MELI TRAVEL οργάνωσαν διήμερο εκπαιδευτικό τα...
-
Εμείς οι Ελληνες θα ήθελα να ξέρω τι δίνουμε; Το επενδυτικό σχέδιο της χώρας, με στόχο την αξιοποίηση της περιουσίας της ...
-
Οπως κάθε χρόνο συνεχίζοντας την παράδοση το τουριστικό γραφείο VELAS TOURS με εδρα την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και εξειδίκευση στις κρατήσεις ξενοδ...
-
object width="560" height="340"> Το ταξιδιωτικό γραφείο ELVITA travel ,που εξε...
-
Με νερό και άμμο καλύπτεται σταδιακά το τεχνητό σύμπλεγμα νησιών «The World» στο Ντουμπάι, που δημιουργήθηκε ως πόλος έλξης για τους απανταχ...
-
ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ Η Ελλάδα εδώ και χρόνια κινείται τουριστικά ανάμεσα σε Ζορμπά, συρτάκι, σουβλά...