Νέα από την Ελλάδα - Θεσσαλονίκη by Thesout team.
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus!
Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus! Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη
Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία
πηγη :thessout.gr
Νέα από την Ελλάδα - Θεσσαλονίκη by Thesout team.
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus! Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus!
Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus! Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη
Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία
πηγη :thessout.gr
Νέα από την Ελλάδα - Θεσσαλονίκη by Thesout team.
Επιτέλους η Θεσσαλονίκη, αποκτά το δικό της Sightseeing bus! Όπως κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη εδώ και χρόνια, που διαθέτει λεωφορεία ανοιχτού ή κλειστού τύπου, όπου μπορούν να ανέβουν οι τουρίστες και να δουν όλα τα αξιοθέατα, έτσι και η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα το δικό της λεωφορείο...
Η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο (Λευκός Πύργος, Μέγαρο μουσικής, Αρχαιολογικό μουσείο, Ναός Αγίας Σοφίας, Ναός Αγίου Δημητρίου, Βυζαντινά κάστρα, Αψίδα Γαλερίου, πλατεία Αριστοτέλους και λιμάνι Θεσσαλονίκης), ολοκληρώνεται σε 80 λεπτά και κάνει 9 στάσεις στα κυριότερα αξιοθέτα της πόλης αλλά παρέχει την δυνατότητα στους τουρίστες να επισκεφθούν αμέτρητα ιστορικά μνημεία, εκμεταλευόμενοι την συνεχή κυκλοφορία των λεωφορείων.
Να σημειώσουμε πως ο ΟΑΣΘ, ηδη διαθέτει ένα κλειστό λεωφορείο (Νο.50) όπου κάνει διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Χάρη στις πρωτοβουλίες του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και της διόικησης του Δήμου, που κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να φέρει τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, να δημιουργήσει το πρώτο λογότυπο της Θεσσαλονίκης όπου θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα brand name στο εξωτερικό και να φέρει μεγάλες εκδηλώσεις του εξωτερικού στην Θεσσαλονίκη, όπως η μουσική έκθεση Womex, η πόλη ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της, αρχίζει και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ακόμα πολλή δουλειά, οργάνωση και φυσικά ιδιωτική πρωτοβουλία