Νέα από την Θεσσαλονίκη by Thesout team.
«Thessaloniki. Many stories, one heart - Θεσσαλονίκη. Πολλές ιστορίες, μια καρδιά»,
αυτό είναι το νέο τουριστικό μότο της Θεσσαλονίκης όπως παρουσιάστηκε από τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Μάρκετινγκ της πόλης. Το λογότυπο και σήμα κατατεθέν της πόλης είναι μια καρδιά από πολύχρωμες κουκίδες με αποχρώσεις κόκκινου, μπλε και κίτρινου και στόχος του νέου brand είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η άνθηση της τοπικής οικονομίας.
Οι εταιρείες brand exel και colibri είναι αυτές που εργάστηκαν για τη δημιουργία της εμπορικής ονομασίας της Θεσσαλονίκης, με σκοπό τη διαφοροποίησή της. Όπως είπε η εκπρόσωπος των εταιρειών κ. Προέδρου, η Θεσσαλονίκη έχει το προϊόν αλλά δεν έχει τη μάρκα. Μάλιστα, όπως σημείωσε, οι παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται ένα προϊόν για να είναι καλό είναι τέσσερις. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής χαρακτηριστικά: ιστορικά και πολιτιστικά αξιοθέατα, φαγητά και εστιατόρια, φιλικοί και προσιτοί άνθρωποι και καλή αγορά.
«Θέλουμε να τονίσουμε τον χαρούμενο και ανάλαφρο χαρακτήρα της πόλης, που θα έχει όμως βάθος και θα αντικατοπτρίζει τη μακρά ιστορική διαδρομή της Θεσσαλονίκης. Η καρδιά αυτή δεν μπορεί παρά να αγαπηθεί, για τη φιλοξενία, τη ζεστασιά των κατοίκων της, τη διασκέδαση και τη χαρά που μπορεί να προσφέρει, για τη μοναδική της τοποθεσία, για τις ιστορίες που κάθε γωνιά της πόλης μπορεί να αφηγηθεί. Δεν ξεχνάμε τον Μ. Αλέξανδρο, αλλά θα αντιμετωπίζεται ως ένα από τα σημαντικά στοιχεία της μεγάλης ιστορίας της περιοχής μας. «Δεν είδαμε ποτέ η Ρώμη να προβάλλει τον Ιούλιο Καίσαρα ως βασικό της σύμβολο. Πολλοί μπορεί να λένε ότι ο κόσμος καίγεται και εμείς ασχολούμαστε με το brand name της πόλης, αλλά εμείς λέμε ότι αυτό είναι η απάντηση στην κρίση. Στόχος είναι να βάλουμε από κάτω την κρίση και όχι να μας βάλει αυτή από κάτω» υπογράμμισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
«Είναι γνωστή η ιστορία της πόλης, εμείς όμως πρέπει πλέον να αφηγηθούμε το παρόν. Η εποχή της προβολής της πόλης με το δόρυ και τις περικεφαλαίες έχει παρέλθει. Βέβαια, όταν και όπου πρέπει να μιλάμε για την ελληνικότητα της Μακεδονίας το κάνουμε» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρος του Οργανισμού Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ ανέφερε πως το νέο σήμα της Θεσσαλονίκης εμπνέεται από το μέλλον και θέλει να περάσει το μήνυμα της φιλοξενίας, της αγάπης και της ανθρωπιάς.
