Νέα από την Θεσσαλονίκη by Thesout team.
«Thessaloniki. Many stories, one heart - Θεσσαλονίκη. Πολλές ιστορίες, μια καρδιά»,
αυτό είναι το νέο τουριστικό μότο της Θεσσαλονίκης όπως παρουσιάστηκε από τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Μάρκετινγκ της πόλης. Το λογότυπο και σήμα κατατεθέν της πόλης είναι μια καρδιά από πολύχρωμες κουκίδες με αποχρώσεις κόκκινου, μπλε και κίτρινου και στόχος του νέου brand είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η άνθηση της τοπικής οικονομίας.
Οι εταιρείες brand exel και colibri είναι αυτές που εργάστηκαν για τη δημιουργία της εμπορικής ονομασίας της Θεσσαλονίκης, με σκοπό τη διαφοροποίησή της. Όπως είπε η εκπρόσωπος των εταιρειών κ. Προέδρου, η Θεσσαλονίκη έχει το προϊόν αλλά δεν έχει τη μάρκα. Μάλιστα, όπως σημείωσε, οι παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται ένα προϊόν για να είναι καλό είναι τέσσερις. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής χαρακτηριστικά: ιστορικά και πολιτιστικά αξιοθέατα, φαγητά και εστιατόρια, φιλικοί και προσιτοί άνθρωποι και καλή αγορά.
«Θέλουμε να τονίσουμε τον χαρούμενο και ανάλαφρο χαρακτήρα της πόλης, που θα έχει όμως βάθος και θα αντικατοπτρίζει τη μακρά ιστορική διαδρομή της Θεσσαλονίκης. Η καρδιά αυτή δεν μπορεί παρά να αγαπηθεί, για τη φιλοξενία, τη ζεστασιά των κατοίκων της, τη διασκέδαση και τη χαρά που μπορεί να προσφέρει, για τη μοναδική της τοποθεσία, για τις ιστορίες που κάθε γωνιά της πόλης μπορεί να αφηγηθεί. Δεν ξεχνάμε τον Μ. Αλέξανδρο, αλλά θα αντιμετωπίζεται ως ένα από τα σημαντικά στοιχεία της μεγάλης ιστορίας της περιοχής μας. «Δεν είδαμε ποτέ η Ρώμη να προβάλλει τον Ιούλιο Καίσαρα ως βασικό της σύμβολο. Πολλοί μπορεί να λένε ότι ο κόσμος καίγεται και εμείς ασχολούμαστε με το brand name της πόλης, αλλά εμείς λέμε ότι αυτό είναι η απάντηση στην κρίση. Στόχος είναι να βάλουμε από κάτω την κρίση και όχι να μας βάλει αυτή από κάτω» υπογράμμισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης πρόσθεσε ότι το 45% των τουριστών, έχει κριτήριο το καλό φαγητό και γι΄ αυτό το σκοπό διοργανώθηκε το γαστρονομικό φεστιβάλ. «Θέλουμε να πείσουμε στους τουρίστες ότι στη Θεσσαλονίκη θα απολαύσουν το καλύτερο φαγητό στον κόσμο. Μπορεί να πούμε και υπερβολές, αλλά στόχος είναι να αναδείξουμε, με κάθε τρόπο, τη νέα Θεσσαλονίκη», σημείωσε ο δήμαρχος. Μάλιστα, τόνισε ότι στόχος της προσπάθειας είναι σε δύο χρόνια από σήμερα, όταν κάποιος βλέπει το εν λόγω σήμα, να του έρχεται στο μυαλό η Θεσσαλονίκη.
«Είναι γνωστή η ιστορία της πόλης, εμείς όμως πρέπει πλέον να αφηγηθούμε το παρόν. Η εποχή της προβολής της πόλης με το δόρυ και τις περικεφαλαίες έχει παρέλθει. Βέβαια, όταν και όπου πρέπει να μιλάμε για την ελληνικότητα της Μακεδονίας το κάνουμε» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρος του Οργανισμού Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ ανέφερε πως το νέο σήμα της Θεσσαλονίκης εμπνέεται από το μέλλον και θέλει να περάσει το μήνυμα της φιλοξενίας, της αγάπης και της ανθρωπιάς.
Ο κ. Θωμόπουλος, πρόεδρος της ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ανέφερε ότι το 2011 πενταπλασιάστηκαν οι διανυκτερεύσεις Ισραηλιτών στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Εξάλλου, ο κ. Τζιτζικώστας τόνισε ότι αυξήθηκε κατά 45% το 2011 σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές το τουριστικό ενδιαφέρον από τη Ρωσία. Θετικά είναι τα μηνύματα και από τη σερβική τουριστική αγορά για τη βόρεια Ελλάδα. Και από τον Απρίλιο ξεκινούν οι πτήσεις της Aegean Θεσσαλονίκη- Τελ Αβίβ, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, η Olympic Air εξετάζει να ξεκινήσει το ίδιο δρομολόγιο. Παράλληλα, οι φορείς της Θεσσαλονίκης πιέζουν την Olympic να συνδέσει μέσω δρομολογίου της, τη Θεσσαλονίκη με τη Σμύρνη.