Συνέντευξη: Δέσποινα Αμαραντίδου “Η
Θεσσαλονίκη μπορεί σε μια πενταετία να είναι στις 10 πόλεις της Ευρώπης
με τα περισσότερα συνέδρια”!
Η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα ένα νέο γραφείο διεκδίκησης συνεδρίων (CVB) με πρωτοβουλία όχι των φορέων άλλα των επιχειρηματιών του τουρισμού που μετά απο χρόνια αδράνειας της πόλης αποφάσισαν να πάρουν την τύχη στα χεριά τους.
Πρόεδρος του νέου CVB εξελέγη η κα Δέσποινα Αμαραντίδου με πολλά χρόνια δραστηριότητας στον συνεδριακό τουρισμό. Η ίδια πιστεύει πως η Θεσσαλονίκη σε μια πενταετία μπορεί να μπει στην λίστα με τις 10 πόλεις της Ευρώπης με την διοργάνωση περισσότερων συνεδρίων.
Μαζί της είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για όλα τα θέματα του συνεδριακού τουρισμού.
H συνέντευξη έγινε στα ραδιοφωνικά Omorfa Taxidia, δηλαδή την εκπομπή που κάθε Τετάρτη από τις 4μμ έως τις 6μμ μεταδίδεται από το πρώτο σε ακροαματικότητα ραδιόφωνο της Βόρειας Ελλάδας, το Ράδιο Θεσσαλονίκη και αποτελεί την ραδιοφωνική εκδοχή των Όμορφων Ταξιδιών.
Ακούστε την:
http://www.youtube.com/watch?v=aXJV505J0Ic&feature=youtu.be
ΠΗΓΗ : OMORFA TAKSIDIA
H πεφωτισμένη ομιλία του ΠΙΤΕΡ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού ,για τα λάθη ,την προοπτική και την στρατηγική που πρέπει να χαραξουμε για να απογειώσουμε την χώρα μας.REMBRANDING GREEECE ειναι το θέμα μας λοιπόν
ακούστε τον
http://www.youtube.com/watch?v=Wvyq5AHVrhM
Τον καθοριστικό ρόλο του
διαδικτύου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και τις δράσεις που
αναπτύσσονται προς αυτή την κατεύθυνση, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού
κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την
Google υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ και παρουσιάστηκε μελέτη του Oxford
Economics με θέμα «The impact of online content on European tourism.
Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (ιντερνετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.
Επίσης, η υπουργός εξήρε τις πολυάριθμες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και βοηθούν στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών οι οποίοι είναι απαιτητικοί στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους τομείς και ανάφερε ότι «παρακολουθούμε συνεχώς τις τεχνολογικές εξελίξεις που ομολογουμένως είναι ραγδαίες προκειμένου να τις ενσωματώσουμε στο σύστημά μας και να εκμεταλλευθούμε στο έπακρο τις νέες εφαρμογές».
Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».
Επίσης εστίασε και στα πολυάριθμα μοναδικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας που συμβάλλουν στη δημιουργία ιδιαίτερου, αποκλειστικού αποτυπώματος της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και είπε πώς «η συλλογή των στοιχείων αυτών, η επεξεργασία τους και η μετάδοσή τους στη διεθνή κοινότητα μέσα από το visitgreece.gr αποτελεί έργο απαιτητικό, δύσκολο αλλά ταυτόχρονα και μία ισχυρή πρόκληση για τον ΕΟΤ. Είναι πρόκληση για όλους μας να πετύχουμε στην επικοινωνία του brand name που ιστορικά διαθέτουμε».
ΠΗΓΗ : tourism news
Η Θεσσαλονίκη απέκτησε πρόσφατα ένα νέο γραφείο διεκδίκησης συνεδρίων (CVB) με πρωτοβουλία όχι των φορέων άλλα των επιχειρηματιών του τουρισμού που μετά απο χρόνια αδράνειας της πόλης αποφάσισαν να πάρουν την τύχη στα χεριά τους.
Πρόεδρος του νέου CVB εξελέγη η κα Δέσποινα Αμαραντίδου με πολλά χρόνια δραστηριότητας στον συνεδριακό τουρισμό. Η ίδια πιστεύει πως η Θεσσαλονίκη σε μια πενταετία μπορεί να μπει στην λίστα με τις 10 πόλεις της Ευρώπης με την διοργάνωση περισσότερων συνεδρίων.
Μαζί της είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για όλα τα θέματα του συνεδριακού τουρισμού.
H συνέντευξη έγινε στα ραδιοφωνικά Omorfa Taxidia, δηλαδή την εκπομπή που κάθε Τετάρτη από τις 4μμ έως τις 6μμ μεταδίδεται από το πρώτο σε ακροαματικότητα ραδιόφωνο της Βόρειας Ελλάδας, το Ράδιο Θεσσαλονίκη και αποτελεί την ραδιοφωνική εκδοχή των Όμορφων Ταξιδιών.
Ακούστε την:
http://www.youtube.com/watch?v=aXJV505J0Ic&feature=youtu.be
ΠΗΓΗ : OMORFA TAKSIDIA
REMBRANDING GREECE (PETER IKONOMIDIS )
H πεφωτισμένη ομιλία του ΠΙΤΕΡ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού ,για τα λάθη ,την προοπτική και την στρατηγική που πρέπει να χαραξουμε για να απογειώσουμε την χώρα μας.REMBRANDING GREEECE ειναι το θέμα μας λοιπόν
ακούστε τον
http://www.youtube.com/watch?v=Wvyq5AHVrhM
Το διαδίκτυο αιχμή στη στρατηγική για την προβολή του ελληνικού τουρισμού
Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (ιντερνετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.
Επίσης, η υπουργός εξήρε τις πολυάριθμες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και βοηθούν στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών οι οποίοι είναι απαιτητικοί στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους τομείς και ανάφερε ότι «παρακολουθούμε συνεχώς τις τεχνολογικές εξελίξεις που ομολογουμένως είναι ραγδαίες προκειμένου να τις ενσωματώσουμε στο σύστημά μας και να εκμεταλλευθούμε στο έπακρο τις νέες εφαρμογές».
Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».
Επίσης εστίασε και στα πολυάριθμα μοναδικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας που συμβάλλουν στη δημιουργία ιδιαίτερου, αποκλειστικού αποτυπώματος της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και είπε πώς «η συλλογή των στοιχείων αυτών, η επεξεργασία τους και η μετάδοσή τους στη διεθνή κοινότητα μέσα από το visitgreece.gr αποτελεί έργο απαιτητικό, δύσκολο αλλά ταυτόχρονα και μία ισχυρή πρόκληση για τον ΕΟΤ. Είναι πρόκληση για όλους μας να πετύχουμε στην επικοινωνία του brand name που ιστορικά διαθέτουμε».
ΠΗΓΗ : tourism news