Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016

ΔΕΘ: 120 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου Θεσσαλονίκης- Τουριστική έκθεση στην Αθήνα


 

ΔΕΘ: 120 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου Θεσσαλονίκης- Τουριστική έκθεση στην ΑθήναΗ φωτογραφία είναι από τη σημερινή συνέντευξη Τύπου της διοίκησης της ΔΕΘ-Helexpo για τη νέα έκθεση στην Αθήνα
Τη μελέτη για την ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ-Ηelexpo στη Θεσσαλονίκη, με κόστος που ανέρχεται σε 120 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο εκθεσιακός φορέας, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2017.
Η μελέτη αφορά την αναμόρφωση του εκθεσιακού κέντρου και τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου, με επένδυση 60 εκατ. ευρώ σε νέες υποδομές και την υπόλοιπη να αφορά λοιπές υποδομές όπως πάρκινγκ και ξενοδοχείο. Η τελική πρόταση της μελέτης, σύμφωνα με τον εκθεσιακό φορέα, θα προβλέπει την υλοποίηση της επένδυσης μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
Ταυτόχρονα, προχωρούν σταδιακά συνεργασίες και για το εκθεσιακό κέντρο του φορέα στο Μαρούσι Αθηνών.
Εν τω μεταξύ, ο φορέας ανακοίνωσε σήμερα την πρώτη διοργάνωση της Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές) που εγκαινιάζεται φέτος στην Αθήνα και θα καλύψει το κενό έκθεσης b2c για την προώθηση ταξιδιωτικών προϊόντων στο ελληνικό κοινό. Η έκθεση θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi» με τη φιλοδοξία να αποτελέσει την B2C εκδοχή της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Εντάσσεται δε στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας και εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.
Τα ανωτέρω ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια γεύματος του Δ.Σ. της HELEXPO προς τους δημοσιογράφους, όπου μεταξύ άλλων μίλησαν ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας και ο Γενικός Διευθυντής κ. Αλέξης Τσαξιρλής.
Οι στόχοι της Greek Travel Show είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες. Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι επίσης να πετύχει τη συμμετοχή και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα της διοργάνωση. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.
Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων κ.α.
Εν τω μεταξύ λίγες ημέρες μας χωρίζουν από την 32η Philoxenia, που αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική. Η «καρδιά» της τουριστικής Ελλάδας θα χτυπά στη φετινή διοργάνωση, από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου, ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα βρεθούν στην 32η Philoxenia, η οποία πραγματοποιείται παράλληλα με τη σημαντική έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.
Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης θα πραγματοποιηθεί και το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», μέσω του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί.
TORNOSNEWS