Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Η μεγάλη απάτη των ταξιδιωτικών εφαρμογών στο Internet.

Η μεγάλη απάτη των ταξιδιωτικών εφαρμογών στο Internet.


Είναι πολλές οι φορές εκείνες, που αναδεικνύουμε εφαρμογές που δουλεύουν στο Internet, ως συγκλονιστικές, άμεσες, εξυπηρετικές, φθηνές και με λαϊκή απήχηση. Μπούρδες… Η απάτη που πέφτει σε διάφορους ταξιδιωτικούς οδηγούς, που εμφανίζονται ως εφαρμογές και κατεβαίνουν στα Ipad, Iphone και λοιπά, το 90% είναι μια μεγάλη εξαπάτηση, των ταξιδιωτών και φυσικά των σοβαρών επαγγελματιών και επιχειρηματιών του χώρου.
Προσέξτε! Τι πραγματικά συμβαίνει με αυτές τις εφαρμογές:
Όταν σου ζητάνε χρήματα για να την κατεβάσεις, η απήχηση στους ταξιδιώτες, είναι από ελάχιστη ως και μηδενική, καθώς όλα τα στοιχεία που θέλεις, μπορείς να τα βρεις άνετα μέσω της αναζήτησης στο Google.
Εκεί που την πατάνε όλοι, είναι στο “free”. Σου λένε λοιπόν: “Θες να ταξιδέψεις  π.χ. στα Χανιά, στη Μύκονο, στην Πάρο, στη Μυτιλήνη, στη Κέρκυρα; Κατέβασε μια εφαρμογή που την έχουμε και δωρεάν”. Εκεί κάποιοι ταξιδιώτες, συνήθως άσχετοι, την πατάνε και κατεβάζουν τις εφαρμογές. Όμως το περιεχόμενο είναι τόσο φθηνό και πρόχειρο που αυτομάτως απογοητεύονται.
Γιατί συμβαίνει αυτό? Διότι πολύ απλά, όλοι αυτοί που δουλεύουν για τέτοιες εφαρμογές είναι άσχετοι ταξιδιωτικά, δεν έχουν ιδέα από το τι χρειάζεται ο τουρίστας και ο ταξιδιώτης και συνήθως στις εφαρμογές κατά 99% προβάλλονται μόνον εκείνοι που πληρώνουν. Δηλαδή σου λέει, “Έχουμε τα καλύτερα resto”, αλλά στην πραγματικότητα έχει μόνο τα πληρωμένα resto. Ο ταξιδιώτης φυσικά απογοητεύεται και δεν ξαναμπαίνει ποτέ στην εφαρμογή και δεν ασχολείται καν με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Τρανή απόδειξη όλων όσων σας λέω, είναι τα σχόλια που γράφονται γι’αυτές τις εφαρμογές, ακριβώς εκεί που ο τουρίστας τις κατεβάζει. Π.χ Itunes, Google Play. Τα σχόλια λοιπόν, για τέτοιου είδους εφαρμογές, ταξιδιωτικού περιεχομένου, είναι ή μονοψήφια ή το πολύ να φτάσουν σε διψήφιο αριθμό, όταν η εφαρμογή έχει ζωή τριών ετών. Φανταστείτε λοιπόν, όταν ένα ταξιδιωτικό άρθρο έχει από κάτω τουλάχιστον 30 κριτικές, εκτιμήστε μόνοι σας τι σημαίνει μια εφαρμογή να έχει 8 ή 20 σχόλια για περιοχές όπως η Κρήτη, η Μύκονος, η Κέρκυρα κλπ.
Το γέλιο το φοβερό, πέφτει όταν ψάχνεις να βρεις πόσοι έχουν κατεβάσει αυτές τις εφαρμογές. Θα πάθετε πλάκα! Μόνον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και είναι και δωρεάν.
Πού βρίσκεται λοιπόν η απάτη σε αυτή την ιστορία?
Ο κάθε κακομοίρης τεμπέλης, δήθεν δημοσιογράφος ασχολείται με εφαρμογές τέτοιου είδους και πηγαίνει σε τουριστικές περιοχές στην Ελλάδα και μαζεύει χρήματα από επαγγελματίες, ξενοδόχους και εστιάτορες, που δυτυχώς δεν έχουν εμπειρία τέτοιων εφαρμογών και λόγο της δουλειάς τους, δεν μπορούν να το ψάξουν.
Αν είσαι λοιπόν επαγγελματίας και έχεις μία μικρή επιχείρηση, τουριστικού περιεχομένου, στην Μύκονο, στη Σαντορίνη, στην Πάρο, στη Νάξο, στην Κρήτη κλπ, πώς μπορείς να προφυλαχτείς από τέτοιου είδους απατεώνες και πώς μπορείς να αναγνωρίσεις κάποιους, ελάχιστους, σοβαρούς δημοσιογράφους ή εταιρείες, που πραγματικά φτιάχνουν σωστές εφαρμογές και μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σου:
  1. Ζητάς τα αναλυτικά στοιχεία για το πόσοι κατέβασαν τη συγκεκριμένη ταξιδιωτική εφαρμογή. Π.χ Πάρος: Την κατέβασαν 1.000.000 -λέμε τώρα -ταξιδιώτες.
  2. Ζητάς να σου δείξουν τα σχόλια που έχουν γραφτεί για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, στην πηγή των εφαρμογών, το itunes. Αν δεις ας πούμε ότι για την Μύκονο, έχουν γραφτεί 10 σχόλια, Καληνύχτα! Αυτό σημαίνει ότι την εφαρμογή αναλογικά την έχουν κατεβάσει μέχρι και 500 άνθρωποι. Αν δεις όμως, ότι στην εφαρμογή της Μυκόνου έχουν γραφτεί π.χ 1.000 σχόλια, αυτό σημαίνει ότι την έχουν κατεβάσει χιλιάδες άνθρωποι, άρα είναι μία πετυχημένη εφαρμογή, που θα βοηθήσει την επιχείρησή σου.
  3. Ρωτήστε αυτόν που σας πλησιάζει για να σας πουλήσει διαφήμιση στην εφαρμογή, αν θα υπάρχουν μόνο αυτοί που πληρώνουν ή και άλλα μαγαζιά τα οποία δεν διαφημίζονται. Αν σας πουν ότι μπαίνουν μόνο αυτοί που πληρώνουν, είναι εύκολο να καταλάβετε ότι η εφαρμογή είναι για πέταμα.
Σε βασικές γραμμές, αυτός είναι ένας τρόπος που θα σας επιτρέψει να ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας, ποιοι λένε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και ποιοι είναι εκείνοι που έχουν πραγματικά διείσδυση στους τουρίστες και στους ταξιδιώτες.
phgh :travelstyle Τάσος Δούσης: