Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Ευχολόγια για την ανάπτυξη του τουρισμού



Παρά το γεγονός ότι οι προσδοκίες για την ενίσχυση της εθνικής οικονομίας από τη βιομηχανία του τουρισμού είναι φέτος υψηλότερες από ποτέ, εντούτοις η παρουσίαση δεν περιλάμβανε παρά τα αυτονόητα: συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις,  παρακολούθηση των αγορών και ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων του ΕΟΤ... Είναι χαρακτηριστικό ότι την ίδια στιγμή που περιγράφεται ως στόχος να αποκτήσει η Ελλάδα brand name ως τουριστικό προϊόν δεν αναφέρθηκαν συγκεκριμένα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση. Σημειώνεται ότι στη σχετική κατάταξη η Ελλάδα βρισκόταν στην 5η θέση το 2004 μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τώρα έχει κατρακυλήσει στην 39η.
«Η Ελλάδα δεν χρειάζεται να σχεδιάσει το προϊόν της», είπε ο γραμματέας του ΕΟΤ. «Είναι η κληρονομιά μας. Χρειάζεται όμως να το πακετάρει σωστά, να διαφοροποιήσει τα χιλιάδες προϊόντα που έχει, να διαμορφώσει μια σωστή τιμολογιακή πολιτική, να φροντίσει ώστε όλο αυτό το σχέδιο να είναι κερδοφόρο και να μεγιστοποιεί την αξία προς όφελος της χώρας και των πολιτών». Κατέληξε, δε, λέγοντας ότι «από το 2009 η Ελλάδα αντιμετωπίζει μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις ενός brand σε όλη την ιστορία. Και όμως κανείς δεν ανέλαβε τη διαχείρισή της. Η εικόνα της Ελλάδας θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερα σήμερα εάν κάποιος είχε αναλάβει να τη διαχειριστεί».

Στο πλαίσιο της παρουσίασης προβλήθηκαν και δυο βίντεο που στηρίζονται πάνω στα εκθέματα του Μουσείου της Ακρόπολης, τα οποία θα αρχίσουν να προβάλλονται - μέσα στα επόμενα 24ωρα - σε όλες τις πτήσεις της Aegean Airlines.
www.tanea.gr