Έως το 2016, τα social media θα είναι ο βασικός τρόπος προώθησης τουριστικών κρατήσεων
Αν και οι αξιόπιστες εταιρείες ταξιδίων αναμφισβήτητα παρέχουν πολύτιμες συμβουλές, οι γνώμες “από στόμα σε στόμα” από μερικούς καλούς φίλους είναι περισσότερο σημαντικές. Το βλέμμα στην οθόνη του υπολογιστή σε λαμπερές φωτογραφίες φίλων σε εξωτικά μέρη ανά τον κόσμο είναι αρκετό για όσους ονειρεύονται διακοπές, ώστε να ξεκινήσουν να φτιάχνουν βαλίτσες. Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση το 2011, από την τουριστική βρετανική ιστοσελίδα σύγκρισης πτήσεων Skyscanner.com, το 52% των χρηστών του Facebook δήλωσε ότι το ότι είδαν φωτογραφίες από διακοπές φίλων τους, τους ώθησε να προγραμματίσουν ένα ταξίδι στο συγκεκριμένο προορισμό.
Πολλές πρόσφατες στατιστικές αναφέρονται στην ξεκάθαρη σχέση μεταξύ των Social Media και τις αποφάσεις για ταξίδια. Η εταιρεία συμβούλων EyeforTravel κυκλοφόρησε την έκθεση Social Media & Mobile Travel 2012, στην οποία επισημαίνεται ότι οι 7 από τις 10 τουριστικές εταιρείες διακηρύσσουν ότι τα social media προκαλούν όχι μόνο έναν αξιόλογο αριθμό άμεσων κρατήσεων, αλλά έχουν επίσης βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία με τους πελάτες.
Η Friend2Friend, μια εταιρεία που ειδικεύεται στη δημιουργία προσαρμοσμένων στον πελάτη, διαδραστικών εκστρατειών στα social media, έχει αναπτύξει μια σειρά εφαρμογών για τον ταξιδιωτικό “χώρο” στο Facebook. Οι εφαρμογές “αξιοποιούν τη δύναμη των συναρπαστικών εικόνων, τη συμμετοχή στη διασκέδαση και την εμπλοκή στην εμπειρία, μέσω ψήφων και κοινοποιήσεων (like και share), τονώνοντας τη θέαση και την επιρροή της τουριστικής εταιρείας”.
Η έκθεση που ανακοινώθηκε στην World Travel Market 2011 αναφέρει ότι περισσότερο από το 1/5 (ή το 22% των τουριστικών εταιρειών παραγωγής) έχουν έσοδα από τις δράσεις τους στα τα social media και το 27% σχεδιάζει να ενεργοποιηθεί στο χώρο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Η έκθεση δείχνει ακόμη, ότι έως το 2016, τα social media θα βρίσκονται στο προσκήνιο, ως ο βασικός τρόπος προώθησης τουριστικών κρατήσεων και παραγωγής εσόδων για το ήμισυ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
ΠΗΓΗ :TRAVELDAILYNEWS
Το Facebook διαμορφώνει τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2012
Το βλέμμα στην οθόνη του υπολογιστή σε λαμπερές φωτογραφίες φίλων σε εξωτικά μέρη ανά τον κόσμο είναι αρκετό για όσους ονειρεύονται διακοπές, ώστε να ξεκινήσουν να φτιάχνουν βαλίτσες.
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε το επόμενο ταξίδι σας. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι αυτό που μετρά περισσότερο για κάποιον που σχεδιάζει ένα ταξίδι, είναι όχι το που πάει, αλλά να μάθει ποιος γνωστός του ήδη έχει ταξιδέψει στον προορισμό αυτό.Αν και οι αξιόπιστες εταιρείες ταξιδίων αναμφισβήτητα παρέχουν πολύτιμες συμβουλές, οι γνώμες “από στόμα σε στόμα” από μερικούς καλούς φίλους είναι περισσότερο σημαντικές. Το βλέμμα στην οθόνη του υπολογιστή σε λαμπερές φωτογραφίες φίλων σε εξωτικά μέρη ανά τον κόσμο είναι αρκετό για όσους ονειρεύονται διακοπές, ώστε να ξεκινήσουν να φτιάχνουν βαλίτσες. Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση το 2011, από την τουριστική βρετανική ιστοσελίδα σύγκρισης πτήσεων Skyscanner.com, το 52% των χρηστών του Facebook δήλωσε ότι το ότι είδαν φωτογραφίες από διακοπές φίλων τους, τους ώθησε να προγραμματίσουν ένα ταξίδι στο συγκεκριμένο προορισμό.
Πολλές πρόσφατες στατιστικές αναφέρονται στην ξεκάθαρη σχέση μεταξύ των Social Media και τις αποφάσεις για ταξίδια. Η εταιρεία συμβούλων EyeforTravel κυκλοφόρησε την έκθεση Social Media & Mobile Travel 2012, στην οποία επισημαίνεται ότι οι 7 από τις 10 τουριστικές εταιρείες διακηρύσσουν ότι τα social media προκαλούν όχι μόνο έναν αξιόλογο αριθμό άμεσων κρατήσεων, αλλά έχουν επίσης βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία με τους πελάτες.
Η Friend2Friend, μια εταιρεία που ειδικεύεται στη δημιουργία προσαρμοσμένων στον πελάτη, διαδραστικών εκστρατειών στα social media, έχει αναπτύξει μια σειρά εφαρμογών για τον ταξιδιωτικό “χώρο” στο Facebook. Οι εφαρμογές “αξιοποιούν τη δύναμη των συναρπαστικών εικόνων, τη συμμετοχή στη διασκέδαση και την εμπλοκή στην εμπειρία, μέσω ψήφων και κοινοποιήσεων (like και share), τονώνοντας τη θέαση και την επιρροή της τουριστικής εταιρείας”.
Η έκθεση που ανακοινώθηκε στην World Travel Market 2011 αναφέρει ότι περισσότερο από το 1/5 (ή το 22% των τουριστικών εταιρειών παραγωγής) έχουν έσοδα από τις δράσεις τους στα τα social media και το 27% σχεδιάζει να ενεργοποιηθεί στο χώρο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Η έκθεση δείχνει ακόμη, ότι έως το 2016, τα social media θα βρίσκονται στο προσκήνιο, ως ο βασικός τρόπος προώθησης τουριστικών κρατήσεων και παραγωγής εσόδων για το ήμισυ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
ΠΗΓΗ :TRAVELDAILYNEWS