Οι δύο κυρίες της Anassa Organics «οργώνουν» όλη την Ελλάδα
για να εντοπίσουν βιολογικές καλλιέργειες βοτάνων για τα 10 προϊόντα που
πωλούν εντός κι εκτός συνόρων.
Τι κοινό μπορεί να υπάρχει ανάμεσα στα
βιολογικά βότανα, σε μια εφεύρεση που βελτιστοποιεί τα αποτελέσματα της
ακτινοθεραπείας σε ασθενείς με καρκίνο και σε ένα μουσείο που
«ζωντανεύει» με τη χρήση ρομποτικής; Εκ πρώτης όψεως, κανένα. Στην
πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά. Πρόκειται για καινοτόμες ιδέες που
μετουσιώθηκαν σε επιχειρηματικές ιδέες και τελικά σε επιχειρήσεις από
νέους ανθρώπους, με ανήσυχο πνεύμα, που ζουν στην Ελλάδα και «τόλμησαν»
να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα εν μέσω κρίσης. Οι επιχειρήσεις τους, επίσης,
μαζί με πέντε άλλες έχουν λάβει το Ελληνικό Βραβείο
Επιχειρηματικότητας, θεσμός που ιδρύθηκε το 2012 από τη Libra Group.
Από το μάρκετινγκ...
Η Αφροδίτη Φλώρου και η Γιάννα Ματθαίου, με μακρά προϋπηρεσία στο μάρκετινγκ, αποφάσισαν πριν από δύο χρόνια να αφήσουν τις δουλειές τους, η μία σε πολύ γνωστή εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεπικοινωνιών, η δεύτερη σε τράπεζα, και να δημιουργήσουν το 2013 την εταιρεία Anassa Organics. Οι δύο κυρίες «οργώνουν» όλη την Ελλάδα για να εντοπίσουν βιολογικές καλλιέργειες βοτάνων για τα 10 προϊόντα που πωλούν εντός κι εκτός συνόρων. Μάλιστα, η δημιουργία των μειγμάτων βοτάνων –πρόκειται για πέντε από τα δέκα προϊόντα– βασίστηκε σε έρευνα που έγινε για λογαριασμό της εταιρείας από τη Φαρμακευτική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα προϊόντα διατίθενται ήδη σε περίπου 23 σημεία πώλησης (κυρίως ντελικατέσεν) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σε λίγο καιρό και στο Mega AB Βασιλόπουλος στο Ελληνικό. Επίσης, από τις 4 Δεκεμβρίου εγκαινιάζουν την παρουσία τους και σε χώρους εστίασης, ενώ σύντομα θα πωλούνται και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα προϊόντα της Anassa Organics εξάγονται στη Δανία, στη Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Αγγλία, ενώ ζήτηση υπάρχει και από τις ΗΠΑ και στο προσεχές μέλλον η εταιρεία θα αποκτήσει το δικό της συσκευαστήριο στη Μεταμόρφωση Αττικής.
Ιατρική τεχνολογία
Με την υγεία του ανθρώπου, αλλά στο επίπεδο πλέον της ιατρικής τεχνολογίας, σχετίζεται η εταιρεία RTsafe. Ο Βαγγέλης Παππάς, επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Ραδιολογίας - Ακτινολογίας του ΤΕΙ Αθήνας, έχοντας προηγουμένως εργασθεί στο νοσοκομείο «Αγιος Σάββας» γνώριζε ότι στην ακτινοθεραπεία προκύπτουν συγκεκριμένα προβλήματα. Ετσι, αποφάσισε την επιστημονική ιδέα που είχε να την μετατρέψει σε επιχειρηματική ιδέα, σε εμπορικό προϊόν. Τι είναι αυτό; Η κατασκευή ακριβούς εξατομικευμένου ομοιώματος του εγκεφάλου ασθενούς με καρκίνο στον εγκέφαλο, έτσι ώστε η να δοκιμάζεται πρώτα σε αυτό η ακτινοθεραπεία και έτσι να αποφεύγονται λάθη και αποκλίσεις. Πριν από ενάνισι μήνα η εταιρεία κατέθεσε φάκελο προκειμένου να λάβει διεθνή πατέντα, ενώ ο κ. Παππάς έχει προσκληθεί και έχει παρουσιάσει την ιδέα του σε γνωστά ξένα πανεπιστήμια, όπως για παράδειγμα στο Τζoν Χόπκινς.
Για την υγεία της ψυχής φροντίζει από την πλευρά της η κ. Δώρα Ευθυμίου, η οποία από τον Μάρτιο του 2014 λειτουργεί στην πόλη της Κέρκυρας το Casa Parlante. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο μουσείο, καθώς σε ένα νεοκλασικό κτίριο αναπαρίσταται η καθημερινή ζωή μιας οικογένειας ευγενών του 19ου αιώνα.
Με κινούμενες ανθρώπινες φιγούρες ρομποτικής τεχνολογίας, με την πιστή διακόσμηση και επίπλωση, με ήχους και μυρωδιές μπροστά στα μάτια των επισκεπτών αναβιώνει η ζωή των αστών της Κέρκυρας σε μία από τις πιο ένδοξες εποχές για το νησί, όπως ήταν ο 19ος αιώνας.
Μέσα σε λίγους μήνες το Casa Parlante έφτασε να είναι το Νο 1 αξιοθέατο της πόλης της Κέρκυρας στη δημοφιλή τουριστική ιστοσελίδα Trip Advisor και Νο 6 μεταξύ όλων των αξιοθέατων του νησιού.
Από το μάρκετινγκ...
Η Αφροδίτη Φλώρου και η Γιάννα Ματθαίου, με μακρά προϋπηρεσία στο μάρκετινγκ, αποφάσισαν πριν από δύο χρόνια να αφήσουν τις δουλειές τους, η μία σε πολύ γνωστή εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεπικοινωνιών, η δεύτερη σε τράπεζα, και να δημιουργήσουν το 2013 την εταιρεία Anassa Organics. Οι δύο κυρίες «οργώνουν» όλη την Ελλάδα για να εντοπίσουν βιολογικές καλλιέργειες βοτάνων για τα 10 προϊόντα που πωλούν εντός κι εκτός συνόρων. Μάλιστα, η δημιουργία των μειγμάτων βοτάνων –πρόκειται για πέντε από τα δέκα προϊόντα– βασίστηκε σε έρευνα που έγινε για λογαριασμό της εταιρείας από τη Φαρμακευτική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα προϊόντα διατίθενται ήδη σε περίπου 23 σημεία πώλησης (κυρίως ντελικατέσεν) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σε λίγο καιρό και στο Mega AB Βασιλόπουλος στο Ελληνικό. Επίσης, από τις 4 Δεκεμβρίου εγκαινιάζουν την παρουσία τους και σε χώρους εστίασης, ενώ σύντομα θα πωλούνται και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα προϊόντα της Anassa Organics εξάγονται στη Δανία, στη Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Αγγλία, ενώ ζήτηση υπάρχει και από τις ΗΠΑ και στο προσεχές μέλλον η εταιρεία θα αποκτήσει το δικό της συσκευαστήριο στη Μεταμόρφωση Αττικής.
Ιατρική τεχνολογία
Με την υγεία του ανθρώπου, αλλά στο επίπεδο πλέον της ιατρικής τεχνολογίας, σχετίζεται η εταιρεία RTsafe. Ο Βαγγέλης Παππάς, επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Ραδιολογίας - Ακτινολογίας του ΤΕΙ Αθήνας, έχοντας προηγουμένως εργασθεί στο νοσοκομείο «Αγιος Σάββας» γνώριζε ότι στην ακτινοθεραπεία προκύπτουν συγκεκριμένα προβλήματα. Ετσι, αποφάσισε την επιστημονική ιδέα που είχε να την μετατρέψει σε επιχειρηματική ιδέα, σε εμπορικό προϊόν. Τι είναι αυτό; Η κατασκευή ακριβούς εξατομικευμένου ομοιώματος του εγκεφάλου ασθενούς με καρκίνο στον εγκέφαλο, έτσι ώστε η να δοκιμάζεται πρώτα σε αυτό η ακτινοθεραπεία και έτσι να αποφεύγονται λάθη και αποκλίσεις. Πριν από ενάνισι μήνα η εταιρεία κατέθεσε φάκελο προκειμένου να λάβει διεθνή πατέντα, ενώ ο κ. Παππάς έχει προσκληθεί και έχει παρουσιάσει την ιδέα του σε γνωστά ξένα πανεπιστήμια, όπως για παράδειγμα στο Τζoν Χόπκινς.
Για την υγεία της ψυχής φροντίζει από την πλευρά της η κ. Δώρα Ευθυμίου, η οποία από τον Μάρτιο του 2014 λειτουργεί στην πόλη της Κέρκυρας το Casa Parlante. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο μουσείο, καθώς σε ένα νεοκλασικό κτίριο αναπαρίσταται η καθημερινή ζωή μιας οικογένειας ευγενών του 19ου αιώνα.
Με κινούμενες ανθρώπινες φιγούρες ρομποτικής τεχνολογίας, με την πιστή διακόσμηση και επίπλωση, με ήχους και μυρωδιές μπροστά στα μάτια των επισκεπτών αναβιώνει η ζωή των αστών της Κέρκυρας σε μία από τις πιο ένδοξες εποχές για το νησί, όπως ήταν ο 19ος αιώνας.
Μέσα σε λίγους μήνες το Casa Parlante έφτασε να είναι το Νο 1 αξιοθέατο της πόλης της Κέρκυρας στη δημοφιλή τουριστική ιστοσελίδα Trip Advisor και Νο 6 μεταξύ όλων των αξιοθέατων του νησιού.