Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Έβαλε λουκέτο η airfasttickets


Έβαλε λουκέτο η airfasttickets






Από το περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση του Λονδίνου



Μια εταιρεία που έκανε «μπαμ» όταν ξεκίνησε στον τουριστικό χώρο, έβαλε λουκέτο. Το γνωστό διαδικτυακό, ταξιδιωτικό πρακτορείο airfasttickets προχώρησε σε διακοπή της λειτουργίας του, ενώ η επίσημη ιστοσελίδα του είναι ανενεργή εδώ και ένα μήνα.

Οι 110 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας από τον Ιούλιο.

Εδώ και 40 ημέρες η πλατφόρμα κρατήσεων δεν εξυπηρετεί τους πελάτες της airfasttickets, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας έχει τεθεί εκτός λειτουργίας.

Η διεύθυνση της εταιρείας, με έδρα τη Νέα Υόρκη, επιχείρησε να την μεταβιβάσει σε επενδυτικό fund στην Κίνα, χωρίς όμως να ευοδοθούν οι διαπραγματεύσεις με τους Κινέζους. 

Οι συζητήσεις βρίσκονταν σε προχωρημένο στάδιο και η κινεζική πλευρά είχε μπει στη διεύθυνση της εταιρείας, αλλά, τελικά, κυρίως λόγω των capital contols, αποχώρησαν. 

Η airfasttickets, είναι αλήθεια, ότι ξεκίνησε χαλαρά, όμως ο Νίκος Κοκλώνης, τον οποίο γνωρίζω (είχα την τιμή να είμαι ο πρώτος στον οποίο έκανε διαφήμιση, πριν 3 χρόνια – χορηγώντας τη ραδιοφωνική εκπομπή DRIVE & TRAVEL στον ΣΠΟΡ FM 94,6 κάθε Σάββατο 8-10 το πρωί), ίσως επηρεάστηκε από τους συνήθεις κύκλους που πάντα τριγυρίζουν νέους επιχειρηματίες, και έκανε άλματα, όχι βήματα όπως θα έπρεπε. 

Μια νέα εταιρεία, σε πολύ μικρό διάστημα, ξεκινώντας από τον Πειραιά, άνοιξε γραφεία 1.000 τ.μ. στη Νέα Υόρκη, στο Βερολίνο, στο Λονδίνο, στη Ρώμη, στη Βαρσοβία (αν θυμάμαι καλά). Τεράστιες κινήσεις χωρίς σωστό υπόβαθρο, δηλαδή λειτουργία ετών. 

Ταυτόχρονα, τα εγκαίνια των νέων γραφείων στον Πειραιά, με Αννα Βίσσυ και με Vegas να τραγουδούν, με τόση μεγαλοπρέπεια και πολύ θεαθήναι, με κοσμικότητα και lifestyle, με χορηγίες στο μπάσκετ του Ολυμπιακού, με χορηγίες σε MTV κ.λ.π., όλα αυτά ήταν κινήσεις που δεν συνάδουν με τον τουριστικό κλάδο που που γύρισαν μπούμεραγκ.

Παράλληλα, η airfasttickets, με τα ομολογουμένως εκκεντρικά τηλεοπτικά της σποτ (νταλικέρης με ροζ καμπίνα κ.α.), προκάλεσε εκτός από το πελατειακό κοινό και τους ανταγωνιστές της, με αποτέλεσμα αυτοί να κινηθούν ώστε να αποτρέψουν την... εισβολή της εταιρείας στο χώρο τους.

Ετσι, όταν η ΙΑΤΑ απαίτησε άμεση εξόφληση των αεροπορικών εισιτηρίων, και όχι σε δίμηνο ή τρίμηνο όπως συνηθιζόταν, η airfasttickets δεν είχε ταμειακή επάρκεια προκειμένου να καλύψει τα κόστη. 

Φθάσαμε λοιπόν μια νέα και δυναμική εταιρεία να κλείσει, με τόσους εργαζόμενους χωρίς αύριο.

Μακάρι ο Νίκος Κοκλώνης να βρει ξανά το δρόμο του, μακριά από κόλακες και αυλικούς.