Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

«Marketing Greece», η νέα εταιρεία Τουρισμού


Ανακοινώθηκε χθες η επωνυμία του νέου φορέα τουριστικού marketing που θα δημιουργήσουν από κοινού το ελληνικό δημόσιο και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Η νέα αυτή εταιρεία θα έχει στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή προγράμματος τουριστικού marketing για τη χώρα συνολικά, τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς και τα προϊόντα χαρτοφυλακίου του ελληνικού τουρισμού. Απώτερος στόχος είναι να υπάρχει διαχρονικά μια σταθερή πολιτική τουρισμού, με ενιαία φωνή και κατεύθυνση, η οποία θα ισχυροποιεί τον ελληνικό τουρισμό στο σύνολό του.

Στο πλαίσιο της δημιουργίας του νέου φορέα αναμένεται να διεξαχθεί σχετική ημερίδα κατά τη διάρκεια του 11ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ, που θα πραγματοποιηθεί 29 και 30 Οκτωβρίου στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα συζητηθούν θέματα όπως η οργάνωση και η λειτουργία της εταιρείας, τα πεδία και οι τρόποι συνεργασίας με του Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τις περιφέρειες. Ωστόσο, όπως διευκρίνισε χθες η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο τελικός λόγος για την πολιτική μάρκετινγκ του ελληνικού Τουρισμού θα ανήκει στον ΕΟΤ.
ΠΗΓΗ : Marketing Week Online