Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Αθήνας παρουσίασε ο Γ.Καμίνης



Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσης για τον τουρισμό της Αθήνας την περίοδο 2011 – 2012, που θα υλοποιήσει η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ), παρουσίασε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ.Καμίνης, τονίζοντας ότι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πρωτεύουσας «αποτελεί βασική στρατηγική προτεραιότητα».
Ο κ. Καμίνης ανακοίνωσε στο πλαίσιο αυτό τη σύσταση της Δημοτικής Επιτροπής για τον Τουρισμό της Αθήνας με τη συμμετοχή του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, της Περιφέρειας Αττικής και όλων των κλαδικών φορέων του τουρισμού, με στόχο την άμεση ανάληψη κοινών δράσεων για τη διαχείριση και προβολή της πόλης.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος Αθηναίων σχεδιάζει τη διεύρυνση της συμμετοχής της Δημοτικής Αστυνομίας σε μικτά κλιμάκια μαζί με την ΕΛ.ΑΣ., την προώθηση της αποκέντρωσης κοινωνικών υπηρεσιών, και την αύξηση του αστικού φωτισμού και της διοργάνωσης πολιτιστικών εκδηλώσεων για την τόνωση της παρουσίας δημοτών στο ιστορικό κέντρο, καθώς και την αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων ακινήτων σε συνεργασία με το δημόσιο και την ιδιωτική πρωτοβουλία, για την προσέλκυση νέων κατοίκων και επιχειρήσεων.

Οι βασικοί άξονες του σχεδίου

Αναλυτικά, οι βασικοί άξονες του νέου σχεδίου δράσης για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Αθήνας, περιλαμβάνουν:

· Μητροπολιτική Συμμαχία για τον τουρισμό της Αθήνας,
· Ενίσχυση της δραστηριότητας του Γραφείου Συνεδρίων Αθηνών,
· Επέκταση του Δικτύου Πληροφόρησης Επισκεπτών με δύο νέα γραφεία πληροφόρησης επισκεπτών (Info-Point) στη συμβολή των δρόμων Λ. Αμαλίας και Δ. Αρεοπαγίτου καθώς και στον ΟΛΠ στον χώρο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων,
· Ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens»
· Εντατικοποίηση προβολής σε διαδίκτυο και Social Media στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο,
· Τουριστική προβολή με διοργάνωση press trips για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού,
· Δημιουργία μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων,
· Έναρξη προγράμματος Athens Locals,
· Σύσταση και λειτουργία του Athens Film Office, για την προσέλκυση ξένων και εγχώριων παραγωγών
· Ανάπτυξη προγράμματος για Trade Travel, για την προώθηση της Αθήνας σε tour operators
· Ανάπτυξη προγράμματος City Pass, με κάρτα πρόσβασης στα μέσα και τα αξιοθέατα της πόλης
· Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ, με δύο προτάσεις για τη σύσταση του μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων και για τον σχεδιασμό και λειτουργία ενός συστήματος διαχείρισης ροής επισκεπτών στα πρότυπα του εξωτερικού.
· Διεθνή Δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού

ΠΗΓΗ : travelpress