Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Στόχος του ελληνικου τουρισμου θα πρέπει να ειναι η γενικώτερη προβολή της ΕΛΛΑΔΑΣ και η αλλαγή της εικόνας της




THE NEW GREEK BRAND OF GREEK TOURISM

Η εξαίρετη δημοσιογραφική εκπομπή Νέοι Φάκελοι της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, συμβάλλοντας στην αποτύπωση του brand equity της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης των τελευταίων μηνών, παρουσίασε τη Δευτέρα 7 Ιουνίου αναλυτικό ρεπορτάζ αναφορικά με την αρνητική επίδραση της πρόσφατης οικονομικής κρίσης στη διαμόρφωση της διεθνούς Εικόνας της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής έρευνας κατέθεσαν τις απόψεις τους σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο Π. Γερουλάνος (Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού), Γ. Δρακόπουλος (Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ), Ν. Κανελλόπουλος (Πρόεδρος ΕΟΤ), S. Anhold (σύμβουλος πολιτικής και επικοινωνίας) , G. Grant (Διευθυντής Burson-Marsteller Λονδίνου), Θ. Αντωνιάδης (Διευθύνων Σύμβουλος Critical Publics) και Α. Κουρής (Πρόεδρος Altervision και Critical Publics).

Κατα την διάρκεια του ρεπορτάζ παρουσιάστηκε διαχρονικά η αδυναμία της ΕΛΛΑΔΑΣ να σταθεί επάξια του ονόματος της στην παγκόσμια κοινοτητα όπως και τα λάθη στην επικοινωνιακή πολιτική της με επισημάνσεις ωσ πρός στην στρατηγική που θα πρέπει στο μέλλον να χαράξει για να ξαναδημιουργήσει ενα BRAND EQUITY (δυνατή φήμη) που θα την φέρει στην πρώτη θέση στο διεθνές γίγνεσθαι .

Δείτε το πλήρες ρεπορτάζ μην το χάσετε στο http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=201197