Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ -ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ









Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή-ταξιδιώτη


Σ'αυτη μου την ενότητα θα προσπαθήσω να περιγράψω τα χαρακτηριστικά του μελλοντικού πελάτη τουριστικων υπηρεσιών οπως η νέα τάξη πραγμάτων και η διαδικτυακή τεχνολογία τον εχει διαμορφώσει.

Ο σύγχρονος καταναλωτής-ταξιδιώτης.

* Επιθυμεί ποιότητα στις υπηρεσίες.

* Προτιμά πιο συγκεκριμένες προσφορές, τόσο όσον αφορά το περιεχόμενο όσο και τις συνολικές δεσμεύσεις.


* Ζητάει περισσότερες πληροφορίες τόσο για το ίδιο το προϊόν όσο και γενικότερα για τον προορισμό και τις επιπρόσθετες υπηρεσίες.

* Έχει μεγαλύτερη κριτική διάθεση και είναι περισσότερο ενήμερος.

* Πραγματοποιεί περισσότερα αλλά μικρότερης διάρκειας ταξίδια (π.χ. λόγω φόρτου εργασίας).

* Αποφασίζει αργά και συνήθως τελευταία στιγμή, κάτι το οποίο μειώνει το χρονικό διάστημα μεταξύ κρατήσεων και χρήσης των κρατήσεων και άρα απαιτεί γρήγορη ανταπόκριση από μέρους των επιχειρήσεων στις επιθυμίες του.


* Διαρκώς κινείται, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το επίπεδο σπουδαιότητας της χρήσης κινητής τεχνολογίας για την κάλυψη των αναγκών του οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε χώρο.


* Είναι ενήμερος και πιθανώς ευαισθητοποιημένος σχετικά με περιβαλλοντολογικά, κοινωνικά και πολιτισμικά θέματα.

Ο σύγχρονος πελάτης-ταξιδιώτης δεν ικανοποιείται μόνο με γενικές πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν-υπηρεσία αλλά επιπλέον, επιθυμεί συγκεκριμένες και προσωπικές συμβουλές καθώς και να έχει τη δυνατότητα να αγοράσει το επιλεγμένο προϊόν-υπηρεσία όταν το εντοπίσει.

[Πηγή : Efficient Electronic Services for Tourists In Action]