Πέντε από τις σημαντικότερες και υποσχόμενες Startups που κινούνται στο χώρο του τουρισμού παρουσίασαν τη δραστηριότητά τους το απόγευμα της Πέμπτης 4 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο συνεργατικό χώρο του Orange Grove με την υποστήριξη του Startupper.gr, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Startup Europe Week που πραγματοποιούνται στην Αθήνα το διάστημα 1-5 Φεβρουαρίου 2016.

Hotelgenius

Τις παρουσιάσεις των εταιρειών ξεκίνησε ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius.
Αναφέρθηκε στις καινοτομίες της πλατφόρμας Hotelgenius, 3 βασικά εργαλεία που περιλαμβάνει (Website Builder, Booking Engine και Mobile Concierge App), τα οποία επιτρέπει στον υπεύθυνο του μικρότερου ή μεγαλύτερου ξενοδοχείου να διαχειριστεί όλα τα κανάλια πωλήσεων και επικοινωνίας του ξενοδοχείου του μέσω ενός ενιαίου συστήματος.
Περιέγραψε τα πλεονεκτήματα που δίνει η συγκεκριμένη πλατφόρμα, ιδιαίτερα στο μικρό και μικρομεσαίο ξενοδόχο, ή ενοικιαστή δωματίων, καθώς και στην εξαιρετικά απλή εγκατάσταση και λειτουργία της πλατφόρμας (καθώς αυτή λειτουργεί σε περιβάλλον cloud). Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει καταφέρει να αποσπάσει χρηματοδότηση ύψους 570.000 ευρώ από ξένο επενδυτικό fund.

Discoveroom

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Νίκος Αναγνώστου από την Discoveroom.com, που αποτελεί μια πλήρη πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων για μικρά καταλύματα, μέσω της οποίας ο υπεύθυνος μπορεί να δει σε ποιούς έχει κάνει προσφορές, να παρακολουθήσει τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις της ημέρας, τις αναμενόμενες πληρωμές, τις προμήθειες των συνεργατών του κ.α.
Επίσης, μέσω της πλατφόρμας ο υπεύθυνος των καταλυμάτων μπορεί να προσαρμόσει την τιμολογιακή του πολιτική αναλόγως εποχής με «ευέλικτους» τιμοκαταλόγους, να επικοινωνήσει με τους πελάτες του μέσα από την εφαρμογή και όλα αυτά, είτε μέσα από τον υπολογιστή του, είτε μέσα από το tablet του, είτε και μέσα από το smartphone του.

Journeypost

Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι Γιώργος Πατσέας και Ιάκωβος Κρητικός από τη διαδικτυακή πλατφόρμα Journeypost, που αποτελεί έναν online προσωποποιημένο ηλεκτρονικό οδηγό για τον τουρίστα, που μπορεί να καλύψει με προτάσεις όλη την ημέρα του, και βασίζεται τόσο στις προτιμήσεις του, όσο και στα… συναισθήματά του.
Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικού αλγόριθμου μέσω του οποίου η πλατφόρμα αντιλαμβάνεται την ψυχολογία του χρήστη με βάση τις δραστηριότητες που επιλέξει, και τις προτιμήσεις που θα καταχωρήσει.

Hopwave

Τη διαδικτυακή πλατφόρμα Hopwave παρουσίασε ο Γιώργος Σιάτρας. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έρχεται να καλύψει το «κενό» που συναντά ο τουρίστας που φτάνει σε ένα νησί, ή άλλο τουριστικό μέρος, αλλά στη συνέχεια δυσκολεύεται να βρει τα ανάλογα μεταφορικά μέσα για να γυρίσει τα κοντινά προς τον προορισμό του μέρη, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο ή ακολουθώντας κάποιον «κράχτη», από αυτούς που «πλημμυρίζουν» κυρίως τα νησιά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Έχοντας πρόσβαση στην εφαρμογή μέσω κινητού ή tablet, ο επισκέπτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλα τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα ανάλογα με το μέρος που θέλει να πάει, ενώ ακόμα έχει και τη δυνατότητα να κλείσει online τα εισιτήρια για τα μεταφορικά μέσα που θα επιλέξει, αλλά και να συγκρίνει τιμές και υπηρεσίες από τα διαθέσιμα Μέσα.
Σύμφωνα με τον Γιώργο Σιάτρα, προς το παρόν η ομάδα του Hopwave δεν ενδιαφέρεται για χρηματοδότηση, καθώς οι συντελεστές του δίνουν σε αυτή τη φάση προτεραιότητα στο να πείσουν όλο τον εμπλεκόμενο τουριστικό κόσμο για την αξιοπιστία και της αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας, και μετά να περάσουν στην επόμενη φάση της αναζήτησης χρηματοδότησης.

Clio Muse

Τις παρουσιάσεις έκλεισε ο Γιάννης Νικολόπουλος από την Clio Muse.
Πρόκειται για μια mobile εφαρμογή που αποτελεί έναν ηλεκτρονικό ξεναγό με στόχο να ταξιδέψει το χρήστη σε καλύτερες πολιτιστικές ιστορίες, οποίες δεν αφορούν μόνον μέρη ή ιστορικά γεγονότα αλλά ακόμα και συνταγές μαγειρικής, ενώ όλες οι ιστορίες περιγράφονται συνοπτικά σε 20 δευτερόλεπτα ώστε ο χρήστης να μπορεί να κρίνει εάν τον ενδιαφέρει να ακούσει όλη την ιστορία.
Κάθε μέρα η Clio Muse εμπλουτίζεται με νέες ιστορίες, ενώ διατηρεί μια πολύ στενή σχέση με τους χρήστες της εφαρμογής, καθώς ακούει τη γνώμη τους και τις προτάσεις τους, και προσπαθεί να ανταποκριθεί σε αυτές.