Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017

Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017


Δείτε τις, όπως τις αποτυπώνει ο πρόεδρος του 

αρχιτεκτονικού γραφείου του Σαν Φρανσίσκο, SB Architects.

Δημιουργικούς και καινοτόμους σχεδιασμούς νέων τύπων resort, 
περισσότερα κόνσεπτ με συνδυασμό brand και συνέχιση της 
επανάστασης στην έννοια των διακοπών περιπέτειας, αναμένουν 
οι ειδικοί από την ξενοδοχειακή βιομηχανία για το 2017.

Ειδικότερα, οι κορυφαίες τάσεις που διακρίνονται για το 2017 στο ξενοδοχειακό 
ντιζάιν αντιπροσωπεύουν αυτές τις προσδοκίες για τη φετινή χρονιά.

Δείτε τις, όπως τις αποτυπώνει ο πρόεδρος του αρχιτεκτονικού γραφείου του 
Σαν Φρανσίσκο, SB Architects, Scott Lee…

1. Αστικά resort | Το ντιζάιν των resort-προορισμών μεταφέρεται τώρα στις πόλεις, 
με στόχο τη διαμόρφωση ξενοδοχείων που θα προσφέρουν απόδραση μέσα σε ένα 
πολυσύχναστο περιβάλλον. Έτσι συνδυάζεται η δυνατότητα για ιδιωτικότητα αλλά 
και δράση. Παρά το αστικό περιβάλλον στο οποίο θα κατασκευάζονται, θα δίνουν 
προτεραιότητα στη σύνδεση με τη φύση, στους εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους, 
στο φυσικό φωτισμό. Στο επίκεντρο θα τίθεται η ευεξία και η βιωσιμότητα με άριστο 
επίπεδο υπηρεσιών.

2. Ξενοδοχεία + lifestyle brand | Tα lifestyle brand Baccarat, Equinox, Quiksilver, 
είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, όμως φέρνουν την επανάσταση στη φιλοξενία, 
αντιπροσωπεύοντας μια εξαιρετική εμπειρία lifestyle και μια εντυπωσιακή αισθητική 
ντιζάιν. Κάθε brand αντιπροσωπεύει αυτό που θέλουν οι επισκέπτες της να είναι.

3. Κρασί και γαστρονομία | Τίποτε δεν αντιροσωπεύει πιο πολύ τον αυθεντικό και 
γκλάμουρ τρόπο ζωής όπως ένα εξοχικό wine resort. Η νέα τάση είναι η πλήρης 
διείσδυση στο lifestyle του κρασιού, από την παραγωγή κρασιού και τροφίμων μέχρι 
την προετοιμασία των γευμάτων. Η μικροεμπειρία στα καλύτερά της.

4. Mικρά, τοπικά brand | Τι μεσολαβεί από την παραγωγή στο σερβίρισμα; Όπως 
τα οινοποιεία, έτσι και οι ζυθοποιείες και τα αποστακτήρια εκφράζουν την περιοχή 
τους. Οι εμπειρίες φιλοξενίας που προσφέρονται από τα τοπικά brand συνδέουν 
διαφορετικές τάσεις: το τοπικό, το αυθεντικό, την απτή εμπειρία του παραγωγού, 
τη διείσδυση στα ταξίδια περιπέτειας και τις φιλόδοξες πλευρές της φιλοξενίας με 
τη συνύπαρξη πολλών brand.

5. Zεν + αδρεναλίνη | Η ποδηλασία στο βουνό και το σέφρινγκ είναι τα πρώτα που 
σκέφτεται κανείς στα ταξίδια περιπέτειας, όμως μόνο αυτά. Το κλειδί είναι ότι μπορεί 
κανείς να ταξιδέψει με ομάδα ή να κάνει νέες γνωρμίες, να ωθήσει στα άκρα την 
περιπέτεια της επιλογής του, και στη συνέχεια να επιστρέψει για σπα, διαλογισμό και 
γιόγκα.

6. Ταξίδι Μεταμόρφωσης | Επιθυμούμε να επιστρέψουμε από τις διακοπές σε καλύτερη 
κατάσταση από εκείνη που φύγαμε. Το Schloss Elmau στις Βαυαρικές Άλπεις συνδυάζει
 θεραπείες σπα με πολιτισμό δημιουργώντας μια πλούσια εμπειρία, με βιβλιοθήκη, 
βιβλιοπωλείο, χώρο συναυλιών, εργαστήρια και εξωτερικές δραστηριότητες.

7.  Ομαδικά ταξίδια | Είτε πρόκειται για millennials  που ταξιδεύουν σε ομάδες, ζευγάρια 
ή οικογένειες με μέλη από διαφορετικές γενιές, η φιλοξενία χρειάζεται ένα σχέδιο για 
τα ομαδικά ταξίδια. Τα χόστελ, εξαιρετικά δημοφιλή στους millennials, αρχίζουν να 
ανασυντίθενται με ιδιωτικά δωμάτια, και μερικά brand αναπτύσσονται σε μονάδες 
που μοιάζουν με hostel. Oι οικογενειακές σουίτες στα resort έχουν γίνει πια απαραίτητες.

8. Νέα εικόνα στις επαγγελματικές συναντήσεις | Οι χώροι συνεδρίων ή συναντήσεων 
θα αποκτήσουν νέα εμφάνιση, θα είναι πιο ευέλικτοι, πιο συνδεδεμένοι με το περιβάλλον
 και διάφανοι. Θα υπάρχουν ευέλικτοι χώροι που θα χρησιμοποιούνται για ένα εύρος 
εκδηλώσεων.

9. Μαριχουάνα resorts | Αυτή μπορεί να είναι η νέα επανάσταση. 26 Πολιτείες της 
Αμερικής και η περιοχή της Columbia πρόκειται να νομιμοποιήσουν τη Μαριχουάνα 
με κάποια μορφή ενώ 6 την έχουν νομιμοποιήσει για λόγους αναψυχής. Τα resort 
αυτά θα συνδυάζουν ταξίδια αναψυχής, περιπέτειας, καλλιέργειας και υγείας.

10. Airbnb | H διαμονή σε σπίτι της Airbnb μπορεί να είναι μια καθηλωτική εμπειρία 
όμως μπορεί και να είναι μοναχική. Της λείπει η αίσθηση της κοινότητας και το ντιζάιν 
καθώς δεν υπάρχει τρόπος για φιλοξενία φίλων, σύνδεση με τοπικά καταστήματα, 
καθοδήγηση σε θέματα πολιτισμού και διασκέδασης, κάτι που προσφέρεται προς 
αξιοποίηση από το ντιζάιν στα νέα ξενοδοχεία.
THEMA.GR

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Σχολή κινηματογράφου και μόνιμα στούντιο στο σχέδιο παραγωγών του Χόλιγουντ για την Σύρο



«Το Ελληνικό Κινηματογραφικό Σχέδιο στη Σύρο» λέγεται 

η πρωτοβουλία του σκηνοθέτη Steven Bernstein - Συναντήσεις 

στις ΗΠΑ για την πραγματοποίησή του

Να αξιοποιήσει τη δύναμη της κινηματογραφικής εικόνας, του πιο ισχυρού
μέσου προώθησης ενός τουριστικού προορισμού διεθνώς, επιδιώκει η
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η οποία συνεχίζει τις επαφές της στο εξωτερικό,
ανταποκρινόμενη στη μεγάλη πρόκληση για τη δημιουργία μόνιμων
κινηματογραφικών στούντιο στη Σύρο, που θα βάλουν τη χώρα στο χάρτη
του κινηματογραφικού τουρισμού.

O αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων κ. Γιώργος Λεονταρίτης συναντήθηκε την
Πέμπτη στο Μαϊάμι, με τον βραβευμένο Αμερικανό παραγωγό και σκηνοθέτη
Steven Bernstein, που έχει συνδέσει το όνομά του με μεγάλες κινηματογραφικές
επιτυχίες του Hollywood, με εκπροσώπους των επενδυτών και την υπουργό
Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, με  αντικείμενο της συνάντηση τη
συζήτηση του πρότζεκτ με τίτλο «Το Ελληνικό Κινηματογραφικό Σχέδιο στη Σύρο».



Η συνάντηση στο Μαϊάμι έγινε σε συνέχεια των επαφών που είχε ο
αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων στις αρχές του μήνα με κυβερνητικά στελέχη
και εκπροσώπους των Αμερικανών επενδυτών του Hollywood, στο υπουργείο
Οικονομίας και Ανάπτυξης στην Αθήνα, παρουσία του υπουργού κ. Δημήτρη
Παπαδημητρίου, όπου επισημάνθηκε η ανάγκη επίσπευσης της διαμόρφωσης
του θεσμικού πλαισίου, προκειμένου να υλοποιηθεί η μεγάλη αυτή επένδυση.

Στο Μαϊάμι, ο  κ. Bernstein ανέλυσε λεπτομερώς στην κ. Κουντουρά το πρότζεκτ
«Το Ελληνικό Κινηματογραφικό Σχέδιο στη Σύρο», που περιλαμβάνει δύο στάδια: την
ίδρυση  Σχολής Κινηματογράφου για φοιτητές και την κατασκευή μόνιμων
κινηματογραφικών εγκαταστάσεων στο νησί.  Οι επενδυτές επανέλαβαν για άλλη
μια φορά την πρόθεσή τους να επενδύσουν άμεσα στη Σύρο, ενώ από την πλευρά
της η  Υπουργός Τουρισμού,  που εξαρχής ήταν ιδιαίτερα θετική με τη χολιγουντιανή
επένδυση στην καρδιά των Κυκλάδων, επιβεβαίωσε την αρχική της θέση.

Τα μηνύματα, από τη συνάντηση μόνο αισιόδοξα μπορούν να χαρακτηριστούν.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, κ. Λεονταρίτης δήλωσε σχετικά:
«Κάναμε μια ειλικρινή και εμπεριστατωμένη συζήτηση. Συζητήθηκαν όλες οι
παράμετροι της επένδυσης. Έγινε άλλο ένα βήμα προς τη θετική κατεύθυνση
και περιμένουμε με αγωνία την κατάθεση και ψήφιση του νομοσχεδίου, του οποίου
 η δημόσια διαβούλευση ολοκληρώθηκε. Πιστεύω ότι οι διαδικασίες από
κυβερνητικής πλευράς θα “τρέξουν” γρήγορα, διότι πλέον όλοι έχουν πειστεί
 για τη σοβαρότητα της πρότασης και τα θετικά -και μόνο θετικά αποτελέσματα-
 που θα έχει η υλοποίησή της για την ελληνική οικονομία».

Σύμφωνα με τα όσα αποκόμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων από τις
συζητήσεις του με την Υπουργό Τουρισμού, είναι πολύ πιθανό το σχετικό σχέδιο
νόμου να έλθει προς ψήφιση στη Βουλή εντός του Απριλίου, προκειμένου η χώρα
να διαμορφώσει ευνοϊκό περιβάλλον  που θα την καταστήσει ανταγωνιστική στο
χώρο των ξένων κινηματογραφικών παραγωγών.

Ο Steven Bernstein, κινηματογραφιστής, παραγωγός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος,
βραβευμένος με το Βραβείο της Αμερικανικής Ένωσης Κινηματογραφιστών, έχει
συνδέσει το όνομα του με βραβευμένες ταινίες του Χόλιγουντ, όπως το Monster
που χάρισε το Όσκαρ στη Σαρλίζ Θερόν, το πρόσφατο Dominion , με τον Τζον 
Μάλκοβιτς,
Scary Movie 2, Like Water for Chocolate, One night with the King, Decoding Annie 
Parker,
White Chicks και πολλές άλλες. Κέρδισε επίσης Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Καννών,
για το έργο του στον τομέα της διαφήμισης. Το βιβλίο του Film Production (Focal Press)
έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και έγινε μεγάλη εμπορική επιτυχία όσον αφορά
το film making.

Αξίζει να τονιστεί ότι τα οφέλη από την επενδυτική πρόταση του Steven Bernstein και
των Αμερικανών επενδυτών, θα είναι τεράστια όχι μόνο για το Νότιο Αιγαίο, αλλά για
ολόκληρη τη χώρα, με βάση και τα αποτελέσματα ερευνών σχετικά με τον κινηματο-
γραφικό
τουρισμό διεθνώς.

Σύμφωνα με το Tourism Competitive Intelligence, το 2012, 40 εκατομμύρια τουρίστες
επέλεξαν τον προορισμό των διακοπών τους επειδή τον είδαν σε κάποια κινηματογρα-
φική
ταινία. Συνεπώς, η προβολή που επιτυγχάνεται για ένα προορισμό μέσω του κινηματο-
γράφου είναι τεράστια και με μεγάλη διάρκεια στον χρόνο.

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, ως ιδανικό φυσικό σκηνικό, έχουν όλα τα προσόντα για
να βρεθούν πολύ ψηλά στη λίστα των περιζήτητων κινηματογραφικών προορισμών.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εργάζεται  προς αυτή την κατεύθυνση σοβαρά και 
εντατικά.
SOURCE :PROTOTHEMA 

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

8 Τρόποι για να ταξιδέψτε ανά τον κόσμο Δωρεάν.

Ταξίδια στον κόσμο με μηδενικό κόστος; Και όμως γίνεται!

Σας αρέσουν τα ταξίδια και θέλετε να ανακαλύπτετε διαρκώς καινούργιους τόπους και κουλτούρες, αλλά δεν έχετε budget; Βρήκαμε για εσάς έξυπνους τρόπους για να ταξιδέψετε σε κάθε μεριά του πλανήτη χωρίς να χρειαστεί να βάλετε το χέρι σας στην τσέπη σας.
δείτε!
1.  ΑΝΤΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ
Αν έχετε δει την ταινία The Holiday με την  Cameron Diaz και την Kate Winslet τότε ξέρετε τι εννοούμε. Μπορείτε εύκολα να ανταλλάξετε το σπίτι σας με την κατοικία κάποιου άλλου και να απολαύσετε τις διακοπές σας με τη θαλπωρή του σπιτιού.


2.   ΓΙΝΕΤΕ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΗΣ
Ζήστε μια μοναδική εμπειρία. Συνδυάστε τις διακοπές σας με την εργασία. Ο οργανισμός WWOOF έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο αγροτών από όλο τον κόσμο, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να ανοίξουν τα σπίτια τους σε ταξιδιώτες με αντάλλαγμα την εθελοντική τους εργασία στα χωράφια τους.



3.  ΜΥΣΤΗΡΙΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ
Οι πιστοποιημένοι “μυστικοί” και “μυστήριοι” αγοραστές μπορούν να βρουν εργασία σε οποιοδήποτε τομέα, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα των ταξιδιών. Δεν θα μπορείτε να επιλέξετε που και πότε θα ταξιδέψετε, αλλά θα φτάσετε εκεί χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε ούτε ένα ευρώ και θα κάνετε μια εύκολη δουλειά. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να είστε ένας από τους μυστικούς πράκτορες που ταξιδεύουν μέχρι την Αγγλία για να δουν αν γίνονται διακρίσεις εις βάρος των επιβατών με ειδικές ανάγκες .
4.  ΦΥΛΑΚΑΣ
Η θέση αυτή προϋποθέτει πολύ καλές στατιστικές, αλλά όταν τις αποκτήσετε θα έχετε πρόσβαση σε κάθε σπίτι. Θα μπορείτε να μένετε δωρεάν σε ένα σπίτι προσφέροντας τις υπηρεσίες σας, όπως να ποτίζετε τα φυτά ή να βγάζετε τα σκυλιά βόλτα.

5.  ΟΔΗΓΟΣ

Ξέρετε πόσοι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδέψουν κάπου άλλα βαριούνται να οδηγήσουν μέχρι εκεί; Τώρα μπορείτε να το κάνετε εσείς για εκείνους. Οδηγήστε το αυτοκίνητο τους μέχρι τον προορισμό χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε εσείς για τη βενζίνη.
·        


6.  ΔΙΔΑΞΤΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Όλοι θέλουν να μάθουν ξένες γλώσσες. Κοιτάξτε στις αγγελίες, υπάρχουν οικογένειες και σχολέια σε όλο τον κόσμο που ψάχνουν άτομα που να διδάξουν τα παιδιά τους μια ξένη γλώσσα με αντάλλαγμα τη δωρεάν διαμονή.

7. ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ; ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ
Αρπάξτε την ευκαιρία και διδάξτε όσα ξέρετε για μια χώρα σε άλλους τουρίστες. Τα μικρά ξενοδοχεία ψάχνουν διαρκώς ξεναγούς που μιλούν πολύ καλά αγγλικά ώστε να δείξουν στους τουρίστες τα μνημεία, προσφέροντας τους δωρεάν ή έκπτωση στη διαμονή.


8.  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ
Σας αρέσουν τα ταξίδια; Σκεφτείτε να γίνετε αεροσυνοδός. Οι αεροσυνοδοί απολαμβάνουν δωρεάν ταξίδια και έχουν την ευκαιρία να περάσουν ένα – δυο βράδια σε κάθε χώρα


Πηγη :fortune.gr

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Σε άνθηση η κρουαζιέρα στην Ευρώπη

Σε άνθηση η κρουαζιέρα στην ΕυρώπηO πρόεδρος της CLIA Ευρώπης και διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises κος Κυριάκος Αναστασιάδης.
Σταθερά αυξητική πορεία παρουσιάζει την τελευταία 10ετία η κρουαζιέρα στην Ευρώπη, αγγίζοντας τα 6,7 εκατομμύρια επιβάτες το 2016, 3,4% περισσότερους από το 2015. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύεται στην ετήσια έρευνα της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA), που παρουσίασε στην έκθεση Seatrade Cruise Global 2017 ο πρόεδρος της CLIA Ευρώπης και διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises κος Κυριάκος Αναστασιάδης.
Η τάση αυτή είναι ανοδική σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, κυρίως στη Γερμανία, που παρατηρείται την τελευταία 5ετία ιλιγγιώδης ανάπτυξη 11,3% σημειώνοντας ρεκόρ με περισσότερους από 2 εκατ. επιβάτες. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία παρουσίασαν άνοδο 5,6% με σχεδόν 1,9 εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ η Ισπανία συνεχίζει την ανάκαμψη, έπειτα από την οικονομική ύφεση του 2014, με την αγορά κρουαζιέρας να αυξάνεται κατά 4,2%.
Αντίστοιχα με τις προηγούμενες χρονιές, 4 στους 5 Ευρωπαίους επιλέγουν τις κρουαζιέρες στην Ευρώπη, με τους μισούς να επιλέγουν τα νησιά της Μεσογείου και του Ατλαντικού, ενώ το 21% προτιμά τη Βόρεια Ευρώπη και τη Βαλτική.
Ο κ.Αναστασιάδης δήλωσε: «Η πρόβλεψη μας για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας επιβεβαιώθηκε το 2016, παρά της κοινωνικό-πολιτικές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε στη Ευρώπη και παρά την προσωρινά μειωμένη ικανότητα  για περιφερειακή ανάπτυξη. Το 2017 φαίνεται να είναι, επίσης, αισιόδοξο με την άφιξη 26 νέων πλοίων και ανυπομονούμε για αυτή την πολύ θετική προοπτική.»
Η Ελλάδα παρουσίασε μια σημαντική αύξηση 52%, το 2016, στους επιβάτες κρουαζιέρας, σηματοδοτώντας την ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς με 24.000 επιβάτες, οι οποίοι προέρχονται από την πετυχημένη δραστηριοποίηση της Celestyal Cruises. 
Βασικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την CLIA Ευρώπης:
  • 6.674.000 Ευρωπαίοι επέλεξαν μια κρουαζιέρα το 2016, με μέσο όρο διάρκειας τις 8 βραδιές
  • Η Γερμανία επικρατεί ως αγορά προέλευσης επιβατών κρουαζιέρας στην Ευρώπη με 2.018.000 επιβάτες, με εξαιρετική αύξηση 11,8% μέσα σε ένα χρόνο 
  • Το Ηνωμένο Βασίλειο, με αύξηση επιβατών 5,6% σημείωσε ρεκόρ με 1.9 εκατομμύρια επιβάτες περίπου 
  • Η αγορά της Ισπανίας αυξήθηκε κατά 4,2%, επιβεβαιώνοντας τη διετή ανάκαμψη της από την οικονομική ύφεση του 2014.
  • Η ελληνική κρουαζιέρα αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από δρομολόγια στη Μεσόγειο, τα οποία καλύπτουν το 91% της αγοράς.  
  • 4 στους 5 Ευρωπαίους επιλέγουν την κρουαζιέρα στην Ευρώπη. Η Μεσόγειος παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός, αλλά και η Βόρεια Ευρώπη γίνεται σταδιακά δημοφιλής, σημειώνοντας το 2016 ανάπτυξη κατά 2,1%.
  • Στην Μεσόγειο, το 2016, τα κρουαζιερόπλοια αυξήθηκαν κατά 18,3% και στην υπόλοιπη Ευρώπη κατά 11,1%.
  • 39 εταιρείες κρουαζιέρας δραστηριοποιήθηκαν στην Ευρώπη, με 123 πλοία συνολικά
Το 2015, Ο Ευρωπαϊκός Απολογισμός Οικονομικής Συνεισφοράς  αποδεικνύει ότι ο κλάδος της κρουαζιέρας στην Ευρώπη συνέβαλε στη δημιουργία 360.571 θέσεων εργασίας, με συνολική συνεισφορά 41 δισ. ευρώ και πάνω από 11 δισ. ευρώ σε αποζημιώσεις των εργαζομένων.
Σχετικά με CLIA
 Η Cruise Lines International Association (CLIA) είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο εμπορική ένωση για τον κλάδο της κρουαζιέρας,  προσφέροντας μια ενιαία φωνή και μια ηγετική αρχή της παγκόσμιας κοινότητας κρουαζιέρα. Η ένωση διατηρεί 15 γραφεία παγκοσμίως και εκπροσώπηση στη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία.  Η CLIA υποστηρίζει τις πολιτικές και πρακτικές που ενισχύουν το ασφαλές και υγιές περιβάλλον στα κρουαζιερόπλοια για περισσότερους από 23 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, καθώς και να προωθήσει την αξία και την οικονομική προσιτότητα της εμπειρίας διακοπών κρουαζιέρας.
Μέλη της CLIA αποτελούν οι πιο αναγνωρισμένες εταιρείες κρουαζιέρας παγκοσμίως στον ωκεανό, στο ποτάμι και σε εξειδικευμένες κρουαζιέρες, μια κοινότητα άρτια εκπαιδευμένων και πιστοποιημένων ταξιδιωτικών πρακτόρων, καθώς και  προμηθευτές και συνεργάτες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών υπηρεσιών που είναι προσηλωμένες στην διαρκή επιτυχία του κλάδου της κρουαζιέρας στα λιμάνια, στους προορισμούς και στην κατασκευή των πλοίων. Αποστολή του οργανισμού είναι να αποτελέσει έναν ενιαίο παγκόσμιο οργανισμό που βοηθά τα μέλη του να πετύχουν με την υποστηρίζοντας τα, εκπαιδεύοντας τα και προωθώντας τα κοινά συμφέροντα της κοινότητας της κρουαζιέρας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την CLIA, τον κλάδο της κρουαζιέρας, και τις εταιρείες κρουαζιέρας  καθώς και τα μέλη της CLIA, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο: www.cruising.org ή ακολουθήστε την CLIA στις σελίδες της στο Facebook και στο Twitter.
TORNOS NEWS SOURCE 

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Οι Γερμανοί τουρίστες «γυρίζουν την πλάτη» στην Τουρκία και ψηφίζουν Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι


Οι κρατήσεις από τη Γερμανία για τουρκικά τουριστικά θέρετρα το καλοκαίρι του 2017 μειώθηκαν στο 58% μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου σε σύγκριση με το περασμένο έτος, την ίδια περίοδο

Πτώση άνευ προηγουμένου καταγράφουν οι κρατήσεις από τη Γερμανία προς
 την γειτονικήΤουρκία για το καλοκαίρι του 2017. Σύμφωνα με τα στοιχεία που 
έδωσε στην δημοσιότητα το μεγαλύτερο ινστιτούτο ερευνών αγοράς των καταναλωτών 
στη χώρα «Gesellschaft für Konsumforschung» (GfK), οι Γερμανοί τουρίστες, 
εξαιτίας των τρομοκρατικών επιθέσεων στην Τουρκία από μαχητές του Ισλαμικού 
Κράτους ή από μέλη του PKK (Εργατικό Κόμμα του Κουρδιστάν), προτιμούν 
πλέον άλλους προορισμούς για τις διακοπές τους.

Στα τέλη Ιανουαρίου οι κρατήσεις από Γερμανία για την Τουρκία μειώθηκαν 
σε ποσοστό 58% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το περασμένο έτος ενώ, 
όπως δήλωσε η εκπρόσωπος του GfK, Doerte Nordbeck: 
«Η Ελλάδα ασφαλώς επωφελείται από αυτό καθώς, επίσης και η Αίγυπτος»
Η Nordbeck μίλησε στους δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου για την 
επερχόμενη διεθνή τουριστική έκθεση ITB Berlin, την μεγαλύτερη τουριστική 
έκθεση στον κόσμο, η οποία θα διενεργηθεί στη γερμανική πρωτεύουσα από 8 
μέχρι 12 Μαρτίου.


Οι κρατήσεις από Γερμανία για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς 
αυξήθηκαν σε ποσοστό 67% μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου σε σχέση με την
 ίδια περίοδο πέρυσι και τώρα η Ελλάδα αντικατέστησε την Τουρκία ως 
δεύτερος προορισμός διακοπών των Γερμανών, μετά τις Βαλεαρίδες νήσους, 
όπως υποστήριξε η Nordbeck, επικαλούμενη τα στοιχεία κρατήσεων από 
ταξιδιωτικά γραφεία και από διαδικτυακά portals.

Ένας από τους μεγαλύτερους tour operators της γερμανικής αγοράς η TUI, 
ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι αύξησε κατά 40% τα καταλύματά της σε Κρήτη, 
Ρόδο και Κω, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. 
Σύμφωνα με το portal κρατήσεων Holidaycheck, οι τιμές των τουριστικών 
καταλυμάτων στην Τουρκία μειώθηκαν σε ποσοστό 12% σε σύγκριση με 
το περασμένο έτος και στην Αίγυπτο κατά 8%, ενώ στην Ελλάδα είναι 
αυξημένες κατά 5%. 
ΠΗΓΗ : ΘΕΜΑ.GR

ΠΗΓΗ:Οι Γερμανοί τουρίστες «γυρίζουν την πλάτη» στην Τουρκία και ψηφίζουν Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι