Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017

Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017


Δείτε τις, όπως τις αποτυπώνει ο πρόεδρος του 

αρχιτεκτονικού γραφείου του Σαν Φρανσίσκο, SB Architects.

Δημιουργικούς και καινοτόμους σχεδιασμούς νέων τύπων resort, 
περισσότερα κόνσεπτ με συνδυασμό brand και συνέχιση της 
επανάστασης στην έννοια των διακοπών περιπέτειας, αναμένουν 
οι ειδικοί από την ξενοδοχειακή βιομηχανία για το 2017.

Ειδικότερα, οι κορυφαίες τάσεις που διακρίνονται για το 2017 στο ξενοδοχειακό 
ντιζάιν αντιπροσωπεύουν αυτές τις προσδοκίες για τη φετινή χρονιά.

Δείτε τις, όπως τις αποτυπώνει ο πρόεδρος του αρχιτεκτονικού γραφείου του 
Σαν Φρανσίσκο, SB Architects, Scott Lee…

1. Αστικά resort | Το ντιζάιν των resort-προορισμών μεταφέρεται τώρα στις πόλεις, 
με στόχο τη διαμόρφωση ξενοδοχείων που θα προσφέρουν απόδραση μέσα σε ένα 
πολυσύχναστο περιβάλλον. Έτσι συνδυάζεται η δυνατότητα για ιδιωτικότητα αλλά 
και δράση. Παρά το αστικό περιβάλλον στο οποίο θα κατασκευάζονται, θα δίνουν 
προτεραιότητα στη σύνδεση με τη φύση, στους εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους, 
στο φυσικό φωτισμό. Στο επίκεντρο θα τίθεται η ευεξία και η βιωσιμότητα με άριστο 
επίπεδο υπηρεσιών.

2. Ξενοδοχεία + lifestyle brand | Tα lifestyle brand Baccarat, Equinox, Quiksilver, 
είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, όμως φέρνουν την επανάσταση στη φιλοξενία, 
αντιπροσωπεύοντας μια εξαιρετική εμπειρία lifestyle και μια εντυπωσιακή αισθητική 
ντιζάιν. Κάθε brand αντιπροσωπεύει αυτό που θέλουν οι επισκέπτες της να είναι.

3. Κρασί και γαστρονομία | Τίποτε δεν αντιροσωπεύει πιο πολύ τον αυθεντικό και 
γκλάμουρ τρόπο ζωής όπως ένα εξοχικό wine resort. Η νέα τάση είναι η πλήρης 
διείσδυση στο lifestyle του κρασιού, από την παραγωγή κρασιού και τροφίμων μέχρι 
την προετοιμασία των γευμάτων. Η μικροεμπειρία στα καλύτερά της.

4. Mικρά, τοπικά brand | Τι μεσολαβεί από την παραγωγή στο σερβίρισμα; Όπως 
τα οινοποιεία, έτσι και οι ζυθοποιείες και τα αποστακτήρια εκφράζουν την περιοχή 
τους. Οι εμπειρίες φιλοξενίας που προσφέρονται από τα τοπικά brand συνδέουν 
διαφορετικές τάσεις: το τοπικό, το αυθεντικό, την απτή εμπειρία του παραγωγού, 
τη διείσδυση στα ταξίδια περιπέτειας και τις φιλόδοξες πλευρές της φιλοξενίας με 
τη συνύπαρξη πολλών brand.

5. Zεν + αδρεναλίνη | Η ποδηλασία στο βουνό και το σέφρινγκ είναι τα πρώτα που 
σκέφτεται κανείς στα ταξίδια περιπέτειας, όμως μόνο αυτά. Το κλειδί είναι ότι μπορεί 
κανείς να ταξιδέψει με ομάδα ή να κάνει νέες γνωρμίες, να ωθήσει στα άκρα την 
περιπέτεια της επιλογής του, και στη συνέχεια να επιστρέψει για σπα, διαλογισμό και 
γιόγκα.

6. Ταξίδι Μεταμόρφωσης | Επιθυμούμε να επιστρέψουμε από τις διακοπές σε καλύτερη 
κατάσταση από εκείνη που φύγαμε. Το Schloss Elmau στις Βαυαρικές Άλπεις συνδυάζει
 θεραπείες σπα με πολιτισμό δημιουργώντας μια πλούσια εμπειρία, με βιβλιοθήκη, 
βιβλιοπωλείο, χώρο συναυλιών, εργαστήρια και εξωτερικές δραστηριότητες.

7.  Ομαδικά ταξίδια | Είτε πρόκειται για millennials  που ταξιδεύουν σε ομάδες, ζευγάρια 
ή οικογένειες με μέλη από διαφορετικές γενιές, η φιλοξενία χρειάζεται ένα σχέδιο για 
τα ομαδικά ταξίδια. Τα χόστελ, εξαιρετικά δημοφιλή στους millennials, αρχίζουν να 
ανασυντίθενται με ιδιωτικά δωμάτια, και μερικά brand αναπτύσσονται σε μονάδες 
που μοιάζουν με hostel. Oι οικογενειακές σουίτες στα resort έχουν γίνει πια απαραίτητες.

8. Νέα εικόνα στις επαγγελματικές συναντήσεις | Οι χώροι συνεδρίων ή συναντήσεων 
θα αποκτήσουν νέα εμφάνιση, θα είναι πιο ευέλικτοι, πιο συνδεδεμένοι με το περιβάλλον
 και διάφανοι. Θα υπάρχουν ευέλικτοι χώροι που θα χρησιμοποιούνται για ένα εύρος 
εκδηλώσεων.

9. Μαριχουάνα resorts | Αυτή μπορεί να είναι η νέα επανάσταση. 26 Πολιτείες της 
Αμερικής και η περιοχή της Columbia πρόκειται να νομιμοποιήσουν τη Μαριχουάνα 
με κάποια μορφή ενώ 6 την έχουν νομιμοποιήσει για λόγους αναψυχής. Τα resort 
αυτά θα συνδυάζουν ταξίδια αναψυχής, περιπέτειας, καλλιέργειας και υγείας.

10. Airbnb | H διαμονή σε σπίτι της Airbnb μπορεί να είναι μια καθηλωτική εμπειρία 
όμως μπορεί και να είναι μοναχική. Της λείπει η αίσθηση της κοινότητας και το ντιζάιν 
καθώς δεν υπάρχει τρόπος για φιλοξενία φίλων, σύνδεση με τοπικά καταστήματα, 
καθοδήγηση σε θέματα πολιτισμού και διασκέδασης, κάτι που προσφέρεται προς 
αξιοποίηση από το ντιζάιν στα νέα ξενοδοχεία.
THEMA.GR