Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΚΤΑ 3D ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΧΟ


Ο ελληνικός τουρισμός αποκτά 3D εικόνα και ήχο
Το Google Developers Group της Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στη Στοκχόλμη για να παρουσιάσει για πρώτη φορά επίσημα μια ειδική έκδοση του GVR Project : Ταξίδια & Τουρισμός μεταφέροντας μια τρισδιάστατη εμπειρία της περιήγησης στην Ελλάδα.
Το GVR Project (Ελληνικό Project Εικονικής Πραγματικότητας | Greek Virtual Reality Project) είναι ένα καινοτόμο project το οποίο πραγματοποιείται από την ειδική ομάδα #cardboard του GDG Thessaloniki με στόχο να εισάγει την Εικονική Πραγματικότητα και τις αστείρευτες δυνατότητες της στην Ελλάδα.
Το Google Cardboard, μια απλή συσκευή/εργαλείο φτιαγμένο από χαρτόνι δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο της Εικονικής Πραγματικότητας. Το "Cardboard, είναι ο τρόπος της Google για την ανάπτυξη προσιτών εργαλείων εικονικής πραγματικότητας (virtual reality-VR), που θα επιτρέψουν σε όλους να απολαύσουν την εικονική πραγματικότητα με έναν απλό, διασκεδαστικό και φυσικό τρόπο" λένε οι εμπνευστές.
Η ομάδα #cardboard του Google Developers Thessaloniki θα βρεθεί στην έκθεση Grekland Panorama στη Στοκχόλμη, στις 13-15 Φεβρουαρίου 2015, και σε ένα απίθανα διαμορφωμένο booth, έχει στόχο να εκπλήξει τους επισκέπτες της έκθεσης παρουσιάζοντας επίσημα για πρώτη φορά την προσαρμογή του περιβάλλοντος προσομοίωσης του υπολογιστή (Εικονική Πραγματικότητα) για την τόνωση και την προώθηση του τουρισμού και των προορισμός της Ελλάδας.
Τι είναι το GVR Project;
Η έκδοση GVR Project Τουρισμός & Ταξίδια, είναι ένας καινοτόμος και μοναδικός τρόπος να προσομοιωθεί η φυσική παρουσία του χρήστη σε διάφορους Ελληνικούς προορισμούς, αναδημιουργώντας τις αισθητικές εμπειρίες που περιλαμβάνουν: όραση και ακοή 360 ͒ . Το GVR Project για τον Τουρισμό & Ταξίδια, είναι ένας μόνο από τους διαφορετικούς τομείς όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Εικονική Πραγματικότητα για την απόλυτη εμπειρία και στη Στοκχόλμη οι επισκέπτες θα εκπλαγούν και θα διασκεδάσουν με τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας, ειδικά όταν θα "μεταφέρουν" τον εαυτό τους κυριολεκτικά μέσα στον προορισμό.
Το HACK4TOURISM σε προκαλεί
Παράλληλα με την κεντρική παρουσίαση του GVR Project, η κοινότητα των Google Developers Thessaloniki θα ξεκινήσει μια παγκόσμια καμπάνια για την προώθηση του Ελληνικού Τουρισμού : τη σειρά διαγωνισμών HACK4TOURISM.
Το HACK4TOURISM είναι ένα συναρπαστικό project: μια σειρά από 24ωρους μαραθώνιους κώδικα που θα διοργανώνονται σε όλο τον κόσμο από το Google Developers Group της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την North Events και τους ντόπιους Google Developers, με σκοπό να προωθηθεί ο Τουρισμός & τα Ταξίδια στην Ελλάδα. Η κεντρική ιδέα για τους μαραθώνιους κώδικα HACK4TOURISM είναι να δημιουργηθούν, να κατασκευαστούν και να αναπτυχθούν καινοτόμες εφαρμογές από πιθανούς επισκέπτες, τουρίστες, ταξιδιώτες που γνωρίζουν καλύτερα το τι χρειάζονται όταν επισκέπτονται μια ξένη χώρα: Δημιουργία μιας εφαρμογής σύμφωνα με τις ανάγκες ενός επισκέπτη, ενός τουρίστα!
Στις 14 και 15 Φεβρουαρίου στη Στοκχόλμη, κατά τη διάρκεια της έκθεσης Grekland Panorama ορισμένοι από τους πιο ταλαντούχους, έξυπνους και δημιουργικούς developers, designers, μαθητές και επαγγελματίες της Ευρώπης θα συγκεντρωθούν για ένα γρήγορο brainstorming σχετικά με το Design Sprint για τον Τουρισμό & τα Ταξίδια, συνοδευόμενο από hacking sessions πάνω σε Android Wear. Για αυτό το εναρκτήριο event του project, οι North Events, Grekland Panorama και GDG Thessaloniki θα δώσουν απίθανα έπαθλα στις 3 καλύτερες εφαρμογές
1. Μια ολόκληρη εβδομάδα, με πληρωμένη τη διαμονή, στην Ελλάδα για την πρώτη εφαρμογή
2. Ένα Παρασκευο-Σαββατοκύριακο, με πληρωμένη τη διαμονή, στην Ελλάδα για τη δεύτερη και τρίτη θέση
Καθώς κατά τη διάρκεια του hackathon, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να γευτούν την παραδοσιακή, υγιεινή Ελληνική κουζίνα σε αντίθεση με το πρόχειρο φαγητό που συνήθως δίνεται στα hackathons. Ακόμη καθ'όλη τη διάρκεια του μαραθωνίου θα πραγματοποιούνται μεταμεσονύχτιες κληρώσεις από τους υποστηρικτές και τους χορηγούς.

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό

Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό
Οι 100 καινοτόμες τάσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία, με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών, παρουσιάστηκαν στην "ITB Innovators: Platform for the tourism trends of tomorrow",  στο πλαίσιο ενός multimedia show, που έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά και να ψηφίσουν τα καλύτερα.
Δείτε και τις 100 καινοτόμες εφαρμογές ανοίγοντας και τα αρχεία στο τέλος.
1. Μονοπάτια από υπεριώδη μικροσωματίδια αντί βραδινού φωτισμού

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Κέιμπριτζ κάλυψε ένα μονοπάτι της πόλης με υπεριώδη μικροσωματίδια, τα οποία γίνονται μπλε όταν δύει ο ήλιος. Υπάρχουν προσδοκίες πως η τεχνολογία αυτή κάποτε θα μπορέσει να αντικαταστήσει τον φωτισμό των δρόμων ως οικονομικότερη και ενεργειακά πιο αποδοτική. Τα φωτεινά σωματίδια διασκορπίστηκαν σε όλη την επιφάνεια του μονοπατιού και στη συνέχεια ψεκάστηκαν με προστατευτικό στρώμα ώστε να διατηρήσουν τη λάμψη τους. Το προϊόν είναι αποδοτικό, γρήγορο στην εφαρμογή του, διαθέτει αντιολισθητική επιφάνεια ενώ είναι και φιλικό προς το περιβάλλον και αισθητικά όμορφο.

2. Πόρτες προς νέες πόλεις

Η γαλλική εταιρία σιδηροδρόμων SNCF έχει συνδέσει τους Παριζιάνους με ζωντανή εικόνα από διάφορες πόλεις της Ευρώπης, με σκοπό να αναδείξει τα προτερήματα των τρένων μεγάλων ταχυτήτων. Οι χρωματιστές πόρτες, που είναι εγκατεστημένες σε όλο το Παρίσι, φέρουν το όνομα της πόλης που αναδεικνύουν. Οι περαστικοί, οι οποίοι ανοίγουν τις πόρτες αυτές, έχουν την ευκαιρία να δουν ζωντανό βίντεο από την αντίστοιχη πόλη. Έτσι, οι Παριζιάνοι έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με έναν καλλιτέχνη-μίμο στο Μιλάνο και να ζητούν από έναν ζωγράφο που βρίσκεται στις Βρυξέλλες να κάνει το πορτρέτο τους!

3. Εφαρμογή για κινητά με χάρτες για άτομα με ειδικές ανάγκες

To πρότζεκτ «Handimap» στοχεύει στη χαρτογράφηση πόλεων της Γαλλίας για τον εύκολο εντοπισμό περιοχών με υποδομές κατάλληλες για άτομα με ειδικές ανάγκες. Με την εφαρμογή για κινητά που τους συνοδεύει, οι χάρτες δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εντοπίσουν με ακρίβεια τα σημεία της πόλης που προσφέρονται για παρκάρισμα, να χαλαρώνουν σε ανοιχτούς χώρους όπως πάρκα και να επισκέπτονται μουσεία και άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος με πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι πλατφόρμες εντοπίζουν επίσης πεζοδρόμια που είναι προσβάσιμα σε άτομα που μετακινούνται με καροτσάκι. Μέχρι στιγμής, οι Handimaps, είναι διαθέσιμοι για τις περιοχές Rennes και Montpellier ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες.

4. Έξυπνη κλειδαριά που ειδοποιεί για τις κλοπές με ηχητική ειδοποίηση στο κινητό 

H λονδρέζικη start-up Lock8 έχει αναπτύξει μια έξυπνη κλειδαριά ποδηλάτου που όταν εντοπίζει απόπειρες κλοπής, ενεργοποιεί τη σχετική εφαρμογή για κινητό που τη συνοδεύει. Η κλειδαριά τοποθετείται μπροστά από τον μπροστινό τροχό και συνδέεται με την εφαρμογή. Οι έξι αισθητήρες που διαθέτει καταγράφουν τις διαφορές θερμοκρασίας, δονήσεων και κινήσεων ώστε να εντοπίζονται οι προσπάθειες κλοπής. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, ενεργοποιείται ειδοποιητικός ήχος 120 ντεσιμπέλ και την ίδια ώρα αποστέλλεται ειδοποίηση στο κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη, το οποίο ξεκλειδώνει την κλειδαριά.

5. Δωρεάν εισιτήρια στο μετρό της Μόσχας στους αθλητικούς τύπους

Προκειμένου να προωθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι, η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων της Ρωσίας συνεργάστηκε με το υπόγειο συγκοινωνιακό δίκτυο της Μόσχας και εγκατέστησε ένα μηχάνημα που επιβραβεύει τους φίλους της γυμναστικής, δίνοντάς τους δωρεάν εισιτήρια για τις μετακινήσεις τους με το μετρό. Ένα δωρεάν εισιτήριο αξίας 30 ρουβλίων, μπορεί να κερδηθεί με 30 «καθίσματα». Η καμπάνια αυτή διήρκεσε έναν ολόκληρο μήνα και στόχευε στην ανάδειξη της σημασίας της καλής φυσικής κατάστασης.

6. Τοπική πληροφόρηση εισάγει η Google σε σταθμούς μετρό και λεωφορείων

Προκειμένου να παρέχει πληροφόρηση σε τοπικό επίπεδο, η Google δημιούργησε την υπηρεσία «Google Now», η οποία προβάλλει το περιεχόμενό της σε οθόνες με μεγάλη ανάλυση σε 160 σταθμούς του μετρό και των λεωφορείων στο Λονδίνο. Οι τουρίστες και οι κάτοικοι μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για το τι συμβαίνει στην περιοχή τους με αναφορές στην ώρα και τον καιρό. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι μπορεί να προτείνεται η επίσκεψη σε ένα κοντινό πάρκο και να δίνονται οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να φτάσει ως εκεί. Το χειμώνα, μπορεί να προβάλλονται προτάσεις για σινεμά και εστιατόρια της περιοχής, ώστε να μεγιστοποιείται η εμπειρία πόλης στον κάτοικο και τον επισκέπτη.

7. Πληροφορίες δωματίου μέσα από το… χαλί

H ολλανδική Philips δουλεύει, σε συνεργασία με την Desso που δραστηριοποιείται στη δημιουργία χαλιών, ώστε να βάλουν τέλος στα σήματα στις πόρτες των ξενοδοχείων και να τα αντικαταστήσουν με εναλλακτικά ψηφιακά. Η συνεργασία προβλέπει και την ανάπτυξη ειδικών σημάτων δαπέδου τεχνολογίας LED που λάμπουν μέσα από τα χαλιά και δίνουν πληροφορίες σε όσους επιδιώκουν να μπουν στο δωμάτιο, όπως «Μην ενοχλείτε».

8. Αγορά εισιτηρίων λεωφορείου και τρένου εν κινήσει

Η επίσημη εταιρία μεταφορών TriMet στο Πόρτλαντ προσφέρει μια εφαρμογή για κινητά την οποία, αφού την αγοράσει κανείς, μπορεί να κάνει χρήση ηλεκτρονικών εισιτηρίων για λεωφορεία και τρένα χωρίς να διαθέτει σύνδεση στο Ίντερνετ. Τα εισιτήρια που αγοράζονται μέσω της εφαρμογής διατίθεται σε κινούμενη μορφή και η αυθεντικότητά τους μπορεί να ελεγχθεί με αλληλεπίδραση και ειδικό κωδικό. Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής, ο χρήσης έχει πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα και τις λεπτομέρειες της πιστωτικής του κάρτας. Στη συνέχεια, μπορεί να αγοράσει τα εισιτήρια που χρειάζεται, τα οποία ενεργοποιούνται ταυτόχρονα για περισσότερους από έναν χρήστες πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους, δίνοντας τη δυνατότητα στα μέλη μιας οικογένειας και σε άλλους να ταξιδεύουν αναπαυτικά με τη δημόσια συγκοινωνία.

9. Τρέξιμο με προφορική αφήγηση ιστοριών 

Ο πάροχος εφαρμογών fitness της Αυστρίας, runtastic, πρόσθεσε στην εφαρμογή του για το τρέξιμο την υπηρεσία «Ιστορίες Τρεξίματος», προκειμένου να δίνει τη δυνατότητα σε όσους κάνουν τζόκινγκ να ακούν δυνατά βιβλία με ελαφριά μουσική υπόκρουση, ενώ τρέχουν. Τα ηχητικά βιβλία ανήκουν στις κατηγορίες περιπέτειας, φαντασίας και διαρκούν για 40 λεπτά, εντός των οποίων ολοκληρώνεται συνήθως η άσκηση των περισσότερων χρηστών της εφαρμογής αυτής. Οι ιστορίες αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με σεναριογράφους και μουσικούς, και δίνουν κίνητρο στον ασκούμενο να συνεχίσει το τρέξιμο.

10. Γραμματόσημα με βιντεοσκοπημένα μηνύματα

Η Australia Post λάνσαρε μια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επισυνάπτουν «βίντεο γραμματόσημα» στα χριστουγεννιάτικα πακέτα δώρων. Οι χρήστες μπορούν να κολλήσουν ένα τέτοιο γραμματόσημο στο δέμα τους, το οποίο θα περιέχει έναν κωδικό που θα αντιστοιχεί στο μήνυμά τους σε μορφή βίντεο. Το μόνο που έχει να κάνει ο αποστολέας είναι να κατεβάσει μια εφαρμογή για κινητό και να καταγράψει το μήνυμά του σε βίντεο εντός 12 ωρών. Όταν τα δέμα φτάνει στον προορισμό του, ο παραλήπτης σκανάροντας τον ειδικό κωδικό που φέρει το βίντεο θα μπορεί να το παρακολουθήσει.

11. H Amstel προσφέρει μπύρα σε όσους ...δεν κάνουν τίποτα

H ολλανδική φίρμα μπύρας Amstel πρόσφατα εγκατέστησε αυτόματους πωλητές στη Σόφια προς διευκόλυνση των πολυάσχολων ανθρώπων. Επάνω στον αυτόματο πωλητή βρίσκεται ένα κουμπί «παύσης» με μια εξήγηση ότι το μηχάνημα επιβραβεύει το να μην κάνεις τίποτα. Οι περίεργοι περαστικοί οι οποίοι πάτησαν το κουμπί, παρατήρησαν έναν δείκτη να κινείται από αριστερά προς τα δεξιά για 180 δευτερόλεπτα, αγκάζοντάς τον να περιμένει περίπου για τρία λεπτά. Ύστερα, πάντως, ανταμείβονταν με μια κρύα μπύρα επειδή… δεν έκαναν τίποτα.

12. Σύνδεση Wi-Fi από την ώρα της απογείωσης μέχρι την προσγείωση

Η Southwest Airlines προσφέρει στους επιβάτες της σύνδεση σε ασύρματο δίκτυο ίντερνετ (Wi-Fi) καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης από τη στιγμή της απογείωσης έως την προσγείωση. Ο αερομεταφορέας χρησιμοποιεί τον μεγαλύτερο δορυφόρο με συστήματα Wi-Fi μέσω του οποίου οι επιβάτες του συνδέονται στο ίντερνετ, έναντι 8 δολαρίων ανά πτήση. Καθώς οι προσφορές για την περιήγηση στο διαδίκτυο από τη Netflix και την HBO Go είναι περιορισμένες, η συμφωνία περιλαμβάνει μόνο την πρόσβαση σε ταινίες από το σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήση. Πριν την πραγματοποίηση της πτήσης, οι επιβάτες μπορούν να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα της εταιρίας ώστε να διαπιστώσουν αν η σύνδεσή τους τους παρέχει αυτή την υπηρεσία.

13. Αυτοκίνητο μετατρέπεται σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Η Skoda σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρία Proximity Russia προωθεί τη μεγάλη χωρητικότητα της νέας οικογένειας αυτοκινήτων της σειράς Fabia. Η καμπάνια μετατρέπει ένα Skoda Fabia σε ένα πραγματικό ξενοδοχείο το οποίο τοποθετήθηκε στο Izmaylovsky Park της Μόσχας. Το Skoda Hostel, όπως ονομάστηκε, διαθέτει διπλή κρεβατοκάμαρα, Wi-Fi και τουαλέτα σε εξωτερικό χώρο. Διαφημίστηκε σε πολλές πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων μέσω των οποίων δεχόταν κρατήσεις. Το ξενοδοχείο μισθωνόταν συνεχώς καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας και οι επισκέπτες του μπορούσαν επίσης να οδηγήσουν το αυτοκίνητο.

14. Ανακαλύπτοντας μικροσκοπικές προσφορές για τα τρένα

H γαλλική εταιρία σιδηροδρόμων SNCF έχει εγκαταστήσει έναν ζωολογικό κήπο μέσα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό του Παρισιού ώστε να δώσει την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν περίεργα έντομα και ειδικές προσφορές. Δια γυμνού οφθαλμού ή με μια ευέλικτη κάμερα με ισχυρό ζουμ, οι επισκέπτες του ζωολογικού κήπου μπορούν να δουν έναν μικρόκοσμο με περισσότερα από 500 έντομα και μικροσκοπικές ταμπέλες με προσφορές εκπτώσεων στα τρένα της TGV.

15. Το κοινό συναυλίας της Coca-Cola «φόρτιζε» τα όργανα

H Coca-Cola οργάνωσε μια ζωντανή συναυλία στη Βραζιλία στην οποία τα όργανα και τα μικρόφωνα τροφοδοτούνταν με ενέργεια από τον ενθουσιασμό του κοινού! Μια ειδική γεννήτρια στο χώρο του κοινού έκανε δυνατή τη μετατροπή κινητικής ενέργειας που δεχόταν από τις δονήσεις του εδάφους, που προξενούνταν από τους οπαδούς τους συγκροτήματος, σε ηλεκτρική. Επιπλέον, όταν το κοινό κατάφερε να επαναφορτίσει τις μπαταρίες στα μηχανήματα της Coca-Cola, ανταμείφθηκε με δωρεάν αναψυκτικά.

16. Κάνοντας προσφορές για εξοχικές κατοικίες

H start-up της Νέας Υόρκης, Tansler, αντιστρέφει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις για εξοχικές κατοικίες, επιτρέποντας στους πιθανούς φιλοξενούμενούς τους να κάνουν προσφορές για τις διαθέσιμες μονάδες. Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της Tansler, οι ταξιδιώτες πρώτα επιλέγουν τουλάχιστον δύο από τα ακίνητα που βρίσκονται σε προσφορά και δηλώνουν το χρηματικό ποσό το οποίο προτίθενται να καταβάλλουν ώστε να μισθώσουν το ένα εξ αυτών. Στη συνέχεια, οι ενοικιαστές έχουν 24 ώρες για να κάνουν δεκτές τις προσφορές πριν αυτές διαγραφούν. Το site προτείνει επίσης παρόμοιες περιπτώσεις εξοχικών κατοικιών σε χρήστες από την ίδια περιοχή και γι’ αυτό γίνεται πολύ πιο εύκολο γι’ αυτούς να βρουν ένα μέρος της αρεσκείας τους και να συγκρίνουν τιμές.

17. Ετοιμάζουν λονδρέζικη μπύρα από λυκίσκο

H λονδρέζικη ζυθοποιεία Meantime Brewing φύτεψε σε διαφορετικά σημεία της πόλης λυκίσκο προκειμένου να παράγει τοπική μπύρα. Ο λυκίσκος φυτεύτηκε σε δημόσιους χώρους και στις ταράτσες παμπ σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων στην τέχνη της ζυθοποιίας. Επίσης, η εταιρία προτρέπει τους χρήστες του Facebook και του Twitter να στείλουν τις προτάσεις τους αναφορικά με την ονομασία της τοπικής μπύρας που ετοιμάζει. Αν όλα πάνε καλά, μέχρι το τέλος του έτους η μπύρα θα μπει στα ράφια των καταστημάτων και θα προσφέρεται στις παμπ του Λονδίνου.

18. Ενοικιαζόμενα ποδήλατα με ενσωματωμένα τάμπλετ

H Κοπεγχάγη εφαρμόζει ένα νέο πρόγραμμα ενοικίασης ποδηλάτων από την Cykel DK που προσφέρει ποδήλατα που φέρουν ενσωματωμένες ταμπλέτες με λογισμικό Android και ενσωματωμένο σύστημα GPS. Αυτό επιτρέπει στους ποδηλάτες να ξεκινούν και να τελειώνουν τη διαδικασία ενοικίασης, αλλά και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες πλοήγησης ενώ κάνουν ποδήλατο ή είναι σταματημένοι στα φανάρια. Μπορούν επίσης, μέσα από την εφαρμογή, να εντοπίζουν τα καταστήματα της περιοχής όπου βρίσκονται κάθε φορά. Είναι επίσης δυνατή η πρόσβαση σε πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες. Επιπλέον, τα τάμπλετ έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν το σκληρό κλίμα της Κοπεγχάγης.

19. Ειδικό σύστημα μετατρέπει άδειους χώρους σε κατάστημα

Ένα πρότζεκτ με τίτλο «miLES» που ετοίμασε ένα γκρουπ καλλιτεχνών, αρχιτεκτόνων και σχεδιαστών, μετατρέπει άχρηστες βιτρίνες καταστημάτων του Lower East Side της Νέας Υόρκης σε προσωρινά δημιουργικά κέντρα της γειτονιάς.  Το πρότζεκτ εργάζεται από κοινού με τους ιδιοκτήτες των χώρων, τα κτίρια των οποίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρότζεκτ όλων των ειδών μέσω του «μετατροπέα βιτρίνων». Πρόκειται για έναν κύβο με μάκρος δύο μέτρων που μπορεί να χωριστεί σε διάφορα τμήματα ώστε να χωράει από όλες τις πόρτες και περιέχει λειτουργικά στοιχεία όπως σκηνή, αποθηκευτικούς χώρους, τραπέζια και καρέκλες.

20. Παγκάκια με οροφή, το «ξενοδοχείο» των άστεγων τα βράδια

Το καναδέζικο διαφημιστικό πρακτορείο Spring Advertising, εκ μέρους του φιλανθρωπικού ιδρύματος RainCity Housing, εγκατέστησε παγκάκια με… οροφή στα πάρκα του Βανκούβερ, που αναδεικνύουν το πρόβλημα των αστέγων προσφέροντάς τους ένα μέρος να κοιμηθούν. Ο σκελετός  φτιάχτηκε έτσι ώστε να είναι δυνατή η αποσυναρμολόγηση με μεντεσέδες. Κατά τη διάρκεια της μέρας, στο εξωτερικό του αναδιπλωμένου παγκακίου αναγράφεται το μήνυμα «Βρες καταφύγιο εδώ», και όταν κάποιος άστεγος περαστικός το συναρμολογήσει μπορεί να κοιμηθεί με μια κάποια προστασία από την υγρασία.

PHGH : TORNOS NEWS

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

TΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ: ΒΕΡΓΙΝΑ, ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ


Tζιτζικώστας: Βεργίνα, Αμφίπολη θα απογειώσουν τον τουρισμό
Βεργίνα και Αμφίπολη, Όλυμπος και Χαλκιδική, τα ισχυρά ονόματα της Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και συνεργασία μεταξύ των φορέων και ανάπτυξη της τουριστικής συνείδησης, είναι στοιχεία που μπορούν να «απογειώσουν» τον τουρισμό στη Μακεδονία, εκτιμά ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας,.
Διαθέτουμε το πιο ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν σε όλη τη χώρα», τόνισε μιλώντας σε εκδήλωση που οργάνωσε η Περιφέρεια στο πλαίσιο της έκθεσης τουρισμού Philoxenia.
«Ο Όλυμπος, το Καϊμάκτσαλάν, οι παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας, τα ποτάμια, οι λίμνες, τα ιστορικά μνημεία, οι φάρμες και περιοχές με εξαιρετικό αρχαιολογικό ενδιαφέρον όπως της Βεργίνας και της Αμφίπολης και πολλά άλλα, μπορούν να καλύψουν τα πάντα», είπε, χαρακτηριστικά ο κ.Τζιτζικώστας από το βήμα της εκδήλωσης που είχε ως θέμα: «Ο Τουρισμός στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας- Δημιουργώντας τουριστική συνείδηση».
Τόνισε μεταξύ άλλων ότι τα «εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουμε ως χώρα στον τουρισμό δεν είναι ένα συγκυριακό φαινόμενο αλλά αποτέλεσμα της πολύ καλής δουλειάς που γίνεται και της συνεργασίας όλων των φορέων». Τόνισε επίσης, ότι μερικοί από τους κυριότερους στόχους της Περιφέρειας είναι η προβολή της περιοχής, μέσω της συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις, η ανάδειξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, οι επενδύσεις στο τουριστικό προϊόν και η κατασκευή τουριστικών υποδομών.
Στην αύξηση του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης της τουριστικής συνείδησης αλλά και του «διακριτού ρόλου» των τοπικών αρχών, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, Αναστάσιος Λιάσκος.
«Η Ελλάδα αλλάζει και μπορεί να βασίζεται στον τουρισμό. Αλλάζουμε το τοπίο και στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις» είπε ο κ.Λιάσκος και επεσήμανε ότι τα 20 εκατομμύρια τουρίστες που ήρθαν στην Ελλάδα και τα περίπου άλλα τόσα που αναμένεται να έρθουν και φέτος, έχουν καταστήσει τη χώρα πρώτη σε τουρίστες σε όλη την Ευρώπη και πέμπτη στον κόσμο.
Ο τουρισμός, σύμφωνα με τον κ.Λιάσκο, συνέβαλε στη δημιουργία 120.000 θέσεων εργασίας στο πρώτο επτάμηνο του έτους. Ενώ στη Θεσσαλονίκη είχαμε σημαντική άνοδο στις αεροπορικές αφίξεις και στον τουρισμό κρουαζιέρας.
Στην καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης και στη συμβολή της στην ανάπτυξη του τουρισμού καθώς και στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εκπαίδευση των επαγγελματιών του χώρου προκειμένου να είναι ποιοτικό το προϊόν που θα προσφέρουν στον επισκέπτη , αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέας Ανδρεάδης. «Δεν μπορούμε να είμαστε «πρόχειροι» ή «λίγο απ'όλα», ανέφερε ο κ.Ανδρεάδης και τόνισε: «Χρειάζεται να επενδύσουμε στην ποιότητα και να θέσουμε συγκεκριμένους στόχους».
Στη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκε η δημιουργία γραφείου-δορυφόρου του ΣΕΤΕ στο κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο φορέων, για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεών τους.

ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑ «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!»


Νέα διεθνής καμπάνια «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!»
«Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!» είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας, πρωτοβουλία της Marketing Greece, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Με το σύνθημα «Θεσσαλονίκη – Μια μεγάλη καρδιά»ξεκίνησε σήμερα στο Internet η πρώτη μεγάλη καμπάνια προβολής της πόλης, σαν προορισμού city break.
«Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!». Αυτό είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, την οποία δημιούργησε η Marketing Greece και υλοποιούν από κοινού η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο δήμος Θεσσαλονίκης και η τοπική Ένωση Ξενοδόχων.
Με βάση τη στρατηγική μάρκετινγκ που έχει αναπτύξει η Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη, η καμπάνια θα προβληθεί σε επιλεγμένες αγορές - στόχους, όπως η Ελλάδα, τα Βαλκάνια, η Τουρκία, η Ρωσία, το Ισραήλ, η Γερμανία, η Αυστρία, η Αγγλία και η Ιταλία. Ειδικά για την συγκεκριμένη καμπάνια δημιουργήθηκε κι ένα νέο video, το οποίο αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή που φαίνεται σε κάθε γωνιά της πόλης ενώ κλέβει τη καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τη καμπάνια, που αποτελεί μόνο μια από τις δράσεις που ήδη υλοποιούμε και προγραμματίζουμε για τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να την αναδείξουμε ως έναν προορισμό που αξίζει να γνωρίσεις», τόνισε στην παρουσίαση της καμπάνιας την Τετάρτη, ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης.
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, δήλωσε ότι «η εξωστρέφεια αποτελεί δομικό συστατικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας σύγχρονης οικονομίας», προσθέτοντας πως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεργαστεί στενά με τη Marketing Greece.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αρ. Θωμόπουλος, επισήμανε ότι «η Θεσσαλονίκη στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της, αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα».
Η εξωστρέφεια, πρόσθεσε ο κ. Θωμόπουλος, «αποτελεί για την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης το όχημα μετάβασης στη νέα εποχή που επέβαλε η κρίση, δηλαδή στην αλλαγή του τουριστικού μοντέλου της πόλης, το οποίο κατά κανόνα στηριζόταν στην εγχώρια αγορά».
Σημειώνεται, ότι παράλληλα με την καμπάνια ξεκινάει ένας διαγωνισμός όπου θα προσκαλείται ο κόσμος να ανεβάσει στο Discovergreece. com τη δική του ιστορία και εμπειρία από την Θεσσαλονίκη, να "μοιραστεί" μία φωτογραφία, ένα μυστικό, μια αγαπημένη γωνιά και ο, τι είναι αυτό που κάνει και τη δική του καρδιά να χτυπά για την πόλη.
Ο νικητής (θα είναι ένας) θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μία μοναδική εμπειρία στη μαγική πόλη.