Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

«Marketing Greece», η νέα εταιρεία Τουρισμού


Ανακοινώθηκε χθες η επωνυμία του νέου φορέα τουριστικού marketing που θα δημιουργήσουν από κοινού το ελληνικό δημόσιο και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Η νέα αυτή εταιρεία θα έχει στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή προγράμματος τουριστικού marketing για τη χώρα συνολικά, τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς και τα προϊόντα χαρτοφυλακίου του ελληνικού τουρισμού. Απώτερος στόχος είναι να υπάρχει διαχρονικά μια σταθερή πολιτική τουρισμού, με ενιαία φωνή και κατεύθυνση, η οποία θα ισχυροποιεί τον ελληνικό τουρισμό στο σύνολό του.

Στο πλαίσιο της δημιουργίας του νέου φορέα αναμένεται να διεξαχθεί σχετική ημερίδα κατά τη διάρκεια του 11ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ, που θα πραγματοποιηθεί 29 και 30 Οκτωβρίου στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα συζητηθούν θέματα όπως η οργάνωση και η λειτουργία της εταιρείας, τα πεδία και οι τρόποι συνεργασίας με του Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τις περιφέρειες. Ωστόσο, όπως διευκρίνισε χθες η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο τελικός λόγος για την πολιτική μάρκετινγκ του ελληνικού Τουρισμού θα ανήκει στον ΕΟΤ.
ΠΗΓΗ : Marketing Week Online

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Νέα και ανανεωμένη η ιστοσελίδα του ΕΟΤ σε συνεργασία με την Google


image


Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της νέας, πλήρως ανανεωμένης, εταιρικής ιστοσελίδας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (www.gnto.gov.gr). Η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε από την εταιρεία Google με τη συνεργασία ειδικής ομάδας του ΕΟΤ, στο πλαίσιο της Στρατηγικής Συνεργασίας των δύο πλευρών, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τον Οργανισμό.
Στο νέο "site" του ΕΟΤ, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν, μεταξύ άλλων, πληροφορίες για τον Οργανισμό και τη δομή του, καθώς και στοιχεία για τις υπηρεσίες του τόσο σε ολόκληρη την Ελλάδα (Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού) όσο και στο εξωτερικό, καθώς και τη νομοθεσία σχετικά με την τουριστική αγορά, τις διαδικασίες έκδοσης ειδικών σημάτων λειτουργίας, τα δικαιολογητικά με σκοπό την απλούστευση των διαδικασιών και τα κριτήρια κατάταξης καταλυμάτων.
Επίσης, στην ιστοσελίδα περιλαμβάνονται παρουσιάσεις ταξιδιωτικών προορισμών της χώρας, καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για τις δραστηριότητες του Οργανισμού (Δελτία Τύπου, e-Press Kit κλπ), ενώ παρέχεται η δυνατότητα απευθείας διασύνδεσης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) που διαχειρίζεται ο ΕΟΤ (Facebook, Twitter, Frickr, Google+, Foursquare, Youtube).