Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΜΠΑΝΣΚΟ INTERLINE -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕ ΤΖΙΜΑΣ TRAVEL










Το ΤΖΙΜΑS TRAVEL ταξιδιωτικό γραφείο της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με εξειδίκευση στα χειμερινά ταξίδια και κυρίως στίς εκδρομές για σκι στα διάφορα χιονοδρομικά κέντρα ΕΛΛΑΔΑΣ και ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ οργάνωσε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας στο ξενοδοχείο Κempinski 5* στις 16-17/10.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ


ΣΑΒΒΑΤΟ 16/10

ΓΕΥΜΑ ΣΤΟ WHITE FIR RESORT 4*

ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ BANSKΟ SPA & HOLIDAYS 4*

ΚΥΡΙΑΚΗ 17/10

ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

FINGER FOOD & COCTAIL ΣΤΟ PREMIER 5*



Συμμετέχοντες πράκτορες στην εκδρομή:


Στέργιος Τζίμας (Tzimas Travel), Δημητρού Νίνα (Tzimas Travel),

Βλαδίκας Ανδρέας(Tzimas Travel),

Μαυρίδης Αναστάσιος, (Ζοrpidis Δελφών),

Πετρίδου Ειρήνη(Ζοrpidis Δελφών),

Σαρόγλου Παναγιώτης(Chalkidiki tours),

Κασαπίδης Βασίλειος(Kasapidis tours),

Μπάκαρη Ευαγγελία(Superior Travel),

Καισίδου Χρυσούλα(Icons Travel),

Χατζιδήμου Αναστασία(Makedonia Express),

Γεροφώτης Αλέξανδρος (Gerofotis Travel),

Kολαστίκου Κική(Status Holidays),

Βαλμά Όλγα(Budapest tours),

Σερετάκη Αικατερίνη(Planair tours),

Χαραλάμπους Σοφία(Giotis tours),

Τασιοπούλου Δώρα(Air forum travel),

Μπιβολάρη Άννα(Superior travel),

Γραμματικόπουλος Θανάσης(Superior travel),

Λιότση Πόλη(Liotsis tours),

Μπουλεογέωργιος Κωνσταντίνος(Liotsis tours),

Ιωαννίδου Παυλίνα(Sure travel),

Καζάκης Χρισόστομος(Kazakis tours),

Καζάκη Έλλη((Kazakis tours),

Χατζηνικολάου Ντίνα(Αερογραμμή).


Tο ταξίδι είχε μεγάλη επιτυχία οπως δήλωσαν οι διάφοροι συμμετέχοντες και όλοι από κοινού χαρακτήρισαν το χιονοδρομικό κέντρο ΜΠΑΝΣΚΟ ως το κορυφαίο των ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ και την ποιότητα των ξενοδοχειακών καταλυμάτων εκπληκτική .


διεύνθυνση ΟΡΓΑΝΩΤΗ :

TZIMAS TRAVEL

75, Tsimiski Str
54622 Thessaloniki, Greece
T: +302310222.285, F: +302310222.632
email: sales@tzimastravel.gr



Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΜΥΚΟΝΟΣ (BEST EUROPEAN ISLAND)




Ξεπέρασε την Ίμπιζα, το Κάπρι, τη Μαγιόρκα

Ως καλύτερο ευρωπαϊκό νησί επέλεξαν για μια ακόμη χρονιά τη Μύκονο οι αναγνώστες της αμερικάνικης έκδοσης του περιοδικού Condé Nast Traveler, απονέμοντας στο νησί το βραβείο ''Condé Nast Traveler Readers Choice Award''.

Η Μύκονος ξεπέρασε και πάλι τα πλέον ανταγωνιστικά νησιά της Μεσογείου και της Νότιας Ευρώπης στην κατηγορία «Καλύτερο Ευρωπαϊκό Νησί» (“Best European Island”), μεταξύ των οποίων την Ίμπιζα, το Κάπρι, τη Μαδέρα και τη Μαγιόρκα, συμπληρώνοντας τη μεγαλύτερη συνολικά βαθμολογία (78.0).

Τα αποτελέσματα της έρευνας για την άποψη των αναγνωστών του περιοδικού, η οποία ήταν σε εξέλιξη από τον Απρίλιο του 2010, ανακοινώνονται αναλυτικά στο τεύχος Νοεμβρίου.

Ο Δήμαρχος Μυκόνου, κ. Αθανάσιος Κουσαθανάς – Μέγας δήλωσε για τη βράβευση αυτή. «Αισθανόμαστε ικανοποίηση αλλά και δικαίωση που το νησί μας κέρδισε και πάλι τις προτιμήσεις των Αμερικανών τουριστών.
Αυτό σημαίνει ότι η κοινή προσπάθεια του Δήμου, των επαγγελματιών και όλων των κατοίκων βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση και έχει την αναγνώριση των χιλιάδων αναγνωστών του εγκυρότερου ταξιδιωτικού περιοδικού του κόσμου»,

Υψηλές βαθμολογίες, όμως, στις προτιμήσεις των αμερικανών αναγνωστών απέσπασαν και ελληνικά ξενοδοχεία resort, στην κατηγορία Best European Resort.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των εικοσι της κατηγορίας βρέθηκαν το Mykonos Grand Hotel Resort (στην παραλία του Αγίου Ιωάννη) και το Elounda Mare της Elounda SA, καταλαμβάνοντας την 15η και 17η θέση αντίστοιχα.

Η απονομή των βραβείων Readers Choice του περιοδικού έγινε σε gala black tie event την προηγούμενη Τρίτη (12 Οκτωβρίου 2010) στο IAC Building στη Νέα Υόρκη, όπου παρέστησαν προσωπικότητες του Παγκόσμιου Τουρισμού, σημαντικοί Αμερικανοί tour operators και δημοφιλείς ηθοποιοί και τηλεοπτικοί παρουσιαστές.
Τα αποτελέσματα της έρευνας για την άποψη των αναγνωστών του περιοδικού, η οποία ήταν σε εξέλιξη από τον Απρίλιο του 2010, ανακοινώνονται αναλυτικά στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού, το Readers' Choice Issue, που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες.





ΠΗΓΗ :wikipedia,travelling ,

Η ΜΑΚΡΥΤΕΡΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ













Ολοκληρώθηκε η μακρύτερη σήραγγα του κόσμου


15/10/2010 Ελβετία, Γαλλία, Ιταλία


Δεκαπέντε χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, Ελβετοί μηχανικοί έριξαν σήμερα το τελευταίο κομμάτι βράχου για τη δημιουργία του μακρύτερου τούνελ στον κόσμο, μια τρύπα στις Άλπεις μήκους 57 χιλιομέτρων.

«Η Σήραγγα του Γκόνταρτ θα είναι για πάντα ένα θεαματικό και μεγαλόπρεπο μνημείο με το οποίο θα συγκρίνονται όλες οι σήραγγες του κόσμου» υπερηφανεύτηκε ο Ελβετός υπουργός Μεταφορών Μόριτζ Λόιενμπεργκερ.

Το εντυπωσιακό τούνελ είναι μέρος ενός νέου σιδηροδρομικού δικτύου που αναπτύσσουν στις Άλπεις η Ελβετία, η Γαλλία και η Ιταλία.

Το δίκτυο αυτό θα μετέφερε τους εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων που διακινούνται σήμερα με βαριά φορτηγά που μολύνουν την οροσειρά.

Μέσω της Σήραγγας του GHOTTARD , για παράδειγμα, συρμοί που κινούνται με 250 χιλιόμετρα την ώρα θα μειώσουν το χρόνο του ταξιδιού Ζυρίχη-Μιλάνο κατά μιάμιση ώρα.

Το GHOTTARD, ένα έργο 10,3 δισ. δολαρίων, ξεπερνά σε μήκος τη σιδηροδρομική σήραγγα του Σεϊκάν στην Ιαπωνία, η οποία έχει μήκος 53,8 χλμ και συνδέει τα νησιά Χοκάιντο και Χονσού.

Επίσης ξεπερνά σε μήκος το μεγαλύτερο τούνελ για αυτοκίνητα, το τούνελ του Λάερνταλ στη Νορβηγία με μήκος 24,5 χλμ.
Οι δύο άκρες της νέας σήραγγας ενώθηκαν κάτω από την επιβλητική βουνοκορφή του Πιζ Βάτγκιρα, σε βάθος 2.0000 μέτρων .

Η «στιγμή μηδέν» μεταδόθηκε ζωντανά στη ελβετική τηλεόραση αλλά και στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε στο Λουξεμβούργο.

Οι 2,500 εργάτες που συμμετείχαν στη διάνοιξη του τούνελ γιόρτασαν στο χωριό Σέντρουν, ακριβώς πάνω από το σημείο όπου ενώθηκαν οι δύο άκρες.

Συνολικά οκτώ εργάτες έχασαν τη ζωή τους στην προσπάθεια να απομακρυνθούν 13 εκατομμύρια κυβικά μέτρα βράχου, μέσα σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας και υγρασίας.

ΠΗΓΗ:

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ






ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ και προγραμμα TRAVEL SENIOR+

Από 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, η Astra Airlines σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό πρακτορείο KAVALIERO-VIAJES ξεκινάει τακτικές προγραμματισμένες πτήσεις για Βαρκελώνη απευθείας απο Θεσσαλονίκη.

Οι πτήσεις θα γίνονται κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ και ΠΕΜΠΤΗ και η τιμή είναι 325 ευρώ με επιστροφή με όλους τους φόρους !

Οι ενδιαφερόμενοι θα απευθύνονται σε ολα τα ταξιδιωτικά γραφεία για κρατήσεις θέσεων .

περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία ASTRA AIRLINES


http://www.astra-airlines.gr/files4users/files/Company_Profile.pdf


Tο kavaliero-viajes ειναι ο tour operator Που επέλεξε η ισπανική κυβέρνηση για την ανάθεση του συντονισμόύ και της υλοποίησης του προγράμματος travel senior 55+ (Επιδοτούμενος τουρισμός απο την ισπανική κυβέρνηση για 16 χώρες της Ευρώπης για ατομα τρίτης ηλικίας με στόχο την αναθέρμανση του τουρισμού κατά την χειμερινή περίοδο) στην ΕΛΛΑΔΑ

Από την πρώτη κιόλας χρονιά υλοποίησης του, το πρόγραμμα αγκαλιάστηκε από τους Ευρωπαίους πολίτες και ειδικά από τους Ελληνες φίλους των ταξιδιών.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι κατά την πρώτη περίοδο υλοποίησής του (1/10/2009-7/05/2010),αγοράστηκε από 80.000 ταξιδιώτες από 16 χώρες της ΕΕ, περισσότεροι από 10.000 Ελληνες ταξίδεψαν στην Ισπανία.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται και φέτος με τις προαναφερόμενες πτήσεις και από Θεσσαλονίκη.


ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ

Κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών γραφείων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για το KAVALIERO VIAJES

http://www.kavaliero-viajes.com/triti-ilikia-programmata/spain

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 2010-2012

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 2010-2012



ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ακούστηκε ότι το υπουργείο τουρισμού θα αλλάξει την τουριστική πολιτική ,τέλος στα τετριμμένα με τα οποία διαφημίζετε ο ελληνικός τουρισμός εγκαταλείποντας το σύνθημα < < ήλιος ,θάλασσα>> και εισάγοντας την έννοια της πολυσύνθετης τουριστικής εμπειρίας .

Εμπειρογνώμονες θα συντάξουν μελέτη για την εξειδίκευση του σχεδίου marketingγια το τουρισμό περίοδο 2010-2012 που θα αποτελέσει τον μπούσουλα για την ανανεωμένη διαφημιστική καμπάνια

Η νέα στρατηγική marketing επιτάσσει την ανάδειξη μοναδικών ,νέων διαφοροποιημένων <εμπειριών-πρεσβευτών > ,10 σεναρίων για κάθε ένα από τους 9 θεματικούς άξονες (ήλιος, θάλασσα, πολιτιστικός τουρισμός ,περιηγητικός τουρισμός ,καταδυτικός, υγείας και ευεξίας ,πολυτέλειας, θαλάσσιος, πόλεων, συνεδριακός )

Αγαπητοί συνάδελφοι ακόμα μια φορά ακούμε μεγαλόστομες αγγελίες που στηρίζονται σε εντυπωσιακές ετυμολογικές φράσεις ακαταλαβίστικες και ουσία επί των έργων καμία .

Το πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού δεν είναι μόνο το σύνθημα αλλά να βρούμε το συγκριτικό πλεονέκτημα του τουρισμού μας έναντι άλλων ανταγωνιστικών χωρών .

Οι εμπειρογνώμονες του υπουργείου θα πρέπει να το βρουν και πάνω σε αυτό σα στήσουν
το marketing plan .

Η πτώση του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία 4 χρόνια δεν δικαιολογεί άλλο χάσιμο χρόνου και ούτε λανθασμένες ενέργειες και πειράματα τα οποία στο παρελθόν δεν έφεραν αποτελέσματα .

Ποιο είναι λοιπόν το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έναντι των άλλων ……

Από το 1995 το ΝΤΟΥΜΠΑΙ ένα ανύπαρκτο τουριστικά κράτος κατανόησε ότι θα μπορούσε να γίνει το επίκεντρο του κόσμου μόνο με την τουριστική ανάπτυξη .

Για να γίνει αυτό χάραξαν ένα στρατηγικό πλάνο με βάση για την επιτυχία του στόχου την δημιουργία νησιών σε μια έκταση 10 χιλιομέτρων (PALM JUMEIRA ,PALM DEIRI ,PALM DEILI .WORLD )

Επένδυση μυθική τρισεκατομμυρίων για να δημιουργήσουν την βάση του κάθε νησιού με ρίσκο και χωρίς βεβαιότητα για την επιτυχία της εφόσον έχουν επέμβει δραστικά ενάντια στο περιβάλλον και στους νόμους της φύσης .

Επέτυχαν όμως και το βλέπουμε αυτό στο ότι δεν περιορίστηκαν στην κατασκευή του πρώτου νησιού αλλά συνέχισαν με δεύτερο ,τρίτο και τέταρτο ….. προσδίδοντας σε κάθε ένα από αυτά ένα θέμα ,ένα άλλο χαρακτήρα για να ελκύσει διαφορετικό κοινό .

Τώρα ερχόμαστε στην δική μας πραγματικότητα
Τι έχει η ΕΛΛΑΔΑ σε αφθονία ,πετρέλαιο ?
Όχι βέβαια ,έχει όμως 3000 νησιά εκ των οποίων 900 κατοικήσιμα και 2100 ακατοίκητα τα οποία έδωσε ο θεός δωρεάν
Αρμόδιοι φορείς


Τι εκανε η χώρα μας όλα τα χρόνια ,τα μπουκώσε με την άναρχη δόμηση ,τα απομονώσε ,τα εγκαταλείψε ,τα αφήσε χωρίς νερό και γενικότερα χωρίς υποδομές .

Αυτή είναι λοιπόν η κατάντια μας ,βάζουμε λοιπόν μελετητές για να βρούνε τι φταίει και αυτοί βρίσκουν ωραία συνθήματα με εναλλαγές ωραίων λέξεων ακαταλαβίστικών περιμένοντας αποτέλεσμα .

Κύριοι ιθύνοντες του τουρισμού ,κουραστήκαμε με τις υποσχέσεις και τα πλάνα στηριζόμενα σε λέξεις και όχι έργα ,

Επιλέξτε λοιπόν ειδικούς και όχι κομματικούς υποστηρικτές και εκπονείστε μελέτες πάνω στην αξιοποίηση των ελληνικών κατοικήσιμων νησιών έχοντας όμως πρώτα εσείς το όραμα και την βασική ιδέα .

Είναι σίγουρο ότι η ΕΛΛΑΔΑ σε αυτή τη βάση θα γίνει το νούμερο ένα τουριστικός προορισμός παγκόσμιας εμβέλειας προβάλλοντας το συγκριτικό της πλεονέκτημα που είναι τα νησιά .

Αποτύχαν οι φορείς και ως προς την ανεύρεση ωραίων συνθημάτων , και τώρα ξυπνήσαν και παίζουν με το σύνθημα του εναλλακτικού τουρισμού όταν η Ευρώπη το χρησιμοποιεί 40 χρόνια ,δεν πρωτοτυπούμε όμως με αυτό τον τρόπο .

Προμοτάρετε την ΕΛΛΑΔΑ ως Πολυνησία της Μεσογείου ,προβάλετε την διαφορετικότητα του κάθε νησιού ως προς την κουλτούρα ,τα ήθη ,τα έθιμα ,την πολιτιστική κληρονομιά ,την γαστρονομία κ. α

Και γράφοντας τον επίλογο θα ηθελα να τονίσω ότι η ΕΛΛΑΔΑ θα μπορούσε να γίνει πιο διάσημη τουριστικά παίζοντας διεθνώς με τα ονόματα της ελληνικής ιστορίας και μυθολογίας διεθνώς γνωστά .

Τι θέλω να πώ με αυτό για να γίνω πιο κατανοητός θα φέρω ένα παράδειγμα ,

Τα θεματικά πάρκα στην ΕΛΛΑΔΑ θα έπρεπε να φέρουν τα ονόματα της μυθολογίας μας και να είναι θεματικά προσαρμοσμένα και όχι αγγλόφερτα όπως MAGIC PARK ,WATERLAND κ.α

Για του λόγου το αληθές υπάρχει στις Ηνωμένες Πολιτείες θεματικό πάρκο ονομαζόμενο OLYMPUS PARK έξω από το ΣΙΚΑΓΟ www.mtolympuspark.com
το οποίο επισκέπτονται εκατομμύρια ετησίως

Οι ξένοι συνειδητοποίησαν ότι τα ελληνικά μυθικά ονόματα είναι BRAND και βοηθούν τον ιδιοκτήτη να γίνει διάσημος ενώ εμείς τα αποφεύγουμε μη δίνοντας την ανάλογη σημασία .

Δεν κομίζω γλαύκας εν ΑΘΗΝΑΙΣ αλλα απλά θέλω να βάλω μια αλλη παράμετρο στο τραπέζι για την επανατοποθέτηση της τουριστικής πολιτικής .


Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας
ΚΡΙΘΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ