Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΟΤ









«Ελληνική παραλία» στον Τάμεση


Σε τόνωση της τουριστικής κίνησης από τη βρετανική αγορά μέσω κρατήσεων της «τελευταίας στιγμής» στοχεύει η «ελληνική παραλία» που έχει στηθεί στο κέντρο του Λονδίνου, με πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), από τις 20 ως τις 27 Ιουνίου.

Για τη δημιουργία της στην όχθη του Τάμεση μεταφέρθηκαν 550 τόνοι άμμου, τοποθετήθηκαν ομπρέλες και ξαπλώστρες, κιόσκια που προσφέρουν ελληνικά τοπικά προϊόντα και μία γιγαντοοθόνη που παρουσιάζει τουρίστες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας που υλοποιείται στο Διαδίκτυο με τον τίτλο «Υou in Greece».

Τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εγκαινίασε το περασμένο Σάββατο ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης καλώντας τους βρετανούς τουρίστες να επισκεφθούν την Ελλάδα, ενώ στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο πρεσβευτής της Ελλάδας στο Λονδίνο κ. Α.Σάντης, ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Ν.Κανελλόπουλος , εκπρόσωποι ξένων και ελληνικών ταξιδιωτικών οργανισμών, δημοσιογράφοι του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου και μεγάλος αριθμός επισκεπτών.

Η σχέση αξίας, ποιότητας και προσιτής τιμής καθιστά ελκυστικότερο και ανταγωνιστικότερο το ελληνικό τουριστικό «προϊόν», επισήμανε ο υφυπουργός σε συνέντευξη που παραχώρησε την περασμένη Κυριακή στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του ΒΒC που εκπέμπει παγκοσμίως σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Ο κ. Νικητιάδης τόνισε ότι η ποιότητα στο επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών δίνει υψηλή προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, ενώ απαντώντας σε ερωτήματα για τις συνέπειες στον τουρισμό από απεργίες και κινητοποιήσεις στο κέντρο της πρωτεύουσας, διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση σε συνεννόηση με τους φορείς του τουρισμού λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην υπάρχουν επιπτώσεις για τους τουρίστες.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη βρετανική πρωτεύουσα, ο υφυπουργός είχε συναντήσεις με τους επικεφαλής των ταξιδιωτικών οργανισμών ΤUΙ και Τhomas Cook, από τους οποίους έλαβε τη διαβεβαίωση ότι θα συμπεριλάβουν στα sites τους τη νέα διαφημιστική εκστρατεία «Υou in Greece», ενώ ζήτησε να ενισχύσουν την παρουσία τους και να εκπονήσουν τριετή προγράμματα για την Ελλάδα.



ΠΗΓΗ :ΤΟ ΒΗΜΑ